Här är vi alla vänner.
Tack.
Tack.
Tjena tjejen. .
Vem fick du besök av?
Nej, det har du ju rätt i. .
Ja, visst är det? Jag får alltid en massa rabatt med så jag tjänar massor av pengar när jag handlar hos honom .
Snuset är alltid med. :-P.
Självklart är jag ett Frölunda-fan. Allt annat vore en synd. Vilket lag håller du på? Ni har ju några lag i högsta divisionen om jag inte missminner mig.
Japp så gör man. .
Inte min mening stressa dig men såg du att jag också svarat dig lite högre upp i tråden (inlägg #2775)?
Den här dumma pandemin ställer till det. Min man sitter fast i sitt hemland USA. Vi var långt i processen att flytta hit till Sverige permanent. Jag och vårt barn åkte hit 2 januari för att få allt på plats med boende och förskola och allt sånt och han skulle avsluta allt i USA och komma i Maj men på grund av corona är allt jätterörigt, så nu sitter jag i Sverige med en 3,5-åring som frågar hela tiden när pappa kommer.
Vi har mest påtat i trädgården och busat och haft oss.
Jodå. Jag har stoppat ungen i säng och försöker ta det lugnt nu.
Vet ni vad den största omställningen är när man flyttar från södra USA till norra Sverige? Ljuset. Framför allt hur fort ljuset försvinner när man bor så långt söderut. Det är som att släcka lampan, medan här uppe är det mer som att ha tusen ljus tännda som slocknar ett efter ett.
I have a statment to make: Jag äter makaroner och korv. .
Det första jag lagade när jag kom hem till Sverige var falukorv och makaroner.
Vad trevligt. Hur gamla är de? Ja, jag har fem syskon, men brukar inte tala om dem. Lång historia.
Ja, eftersom att jag är kung så är ju han kunglig hovleverantör. :-P.
Ja, så kanske det är. Det är väl bara Djurgården.
Ja, Tre Kronor måste man ju hålla på!
Nu börjar tangenterna flytta på sig så jag ska gå och lägga mig. *Ge en god natt kram till*. .
@Litenmenhård: Skyndar mig att posta det här lilla hejet innan du går och lägger dig. Hej! Hoppas du haft en bra dag. Det har jag. Idag va det faktiskt rätt soligt men samtidigt småkyligt.
Nu blir jag lite sentimental när vi pratar om syskon. Kan inte hjälpa det. Jag har inte träffat mina på 20 år. .
Hehe, tack. Kung av sand. Kung av ingenting alls eller vad var det han sjöng? :-P.
Jag har kommit på en sak. Jag har en förkärlek till USB-minnen. Har sju stycken.
Ska strax åka och göra lite ärenden. Solen skiner och det gör jag med. .
Jag har fått en följare, men vet inte i vilken tråd jag har träffat människan. Känner inte igen nicket. Jag borde kanske fråga den personen, men ähh.
"Yo! Jag heter Örjan. Det här är början på min bok smörjan. Värsta sörjan."
Här kommer kvällens freestyle. På svenska den här gången.
"Jag är en enkel man med många strängar på min lyra.
Jag kunde inte gå förrän jag hade fyllt fyra.
Morsan tyckte skorna var för dyra.
Hon behövde pengarna till mat och hyra, men hon var snäll min morsa. Det måste jag bedyra.
Brorsan och jag, vi var som katt och råtta.
Vi bråkade ofta och ofta kom jag till korta, men nu har jag växt till mig och blivit en bra man.
Brorsan försvann. Han bor någonstans i det här avlånga landet. Han klippte banden, men jag klarar mig.
Jag gör min egen grej.
Det var lite om mig. Nu säger jag tack och hej!"
Peace!
God kväll! Jag sitter uppe en liten stund till. Tack för hejet. .
Jag har haft en bra dag. Du med verkar det som. . Här har det varit varmt som en bastu. I love it! Fast jag hade ändå på mig min jacka. En vårjacka, men ändå. .
Ett visdomsord: If life gives you lemons, sell them and buy some beer. .
Jag kan berätta vad som hände en annan gång om du orkar höra?
Jag vet inte varför jag gillar de så mycket. De är praktiska och man kan ha ganska mycket på de.
Det är lustigt. 03:47 i morse fick jag förfrågan om att den personen vill följa mig. Jag accepterade, men har inte hört något från den personen än.
Jo, jag kanske berättade lite för mycket om mig själv där?
18 grader är lite för kallt. Brrrr!
Jag dricker inte alls, men det var ett motto när jag drack. :-P.
Nu säger jag god natt!
Kram på dig @flygrl. .
Nej till hans bil En Chrysler New Yorker har han förresten, svart. Vi kom hem igår em så nu blir det nog inga fler resor på ett tag. Julklappar ska man börja med tidigt men jag har aldrig tidigare lyckats med det så kanske i år. Jag har åtminstone stickat en mössa redan, jag vill gärna ge något handgjort/hemmagjort till jul