Här är vi alla vänner.
Jag är hemma från jobbet idag, men det betyder inte att jag inte jobbar. Jag skriver lite och försöker värva nya medlemmar och det går rätt bra, faktiskt. .
Jag är hemma från jobbet idag, men det betyder inte att jag inte jobbar. Jag skriver lite och försöker värva nya medlemmar och det går rätt bra, faktiskt. .
Nu har jag blivit hemlös 😮 Lägenheten under min började brinna och det vällde in rök i min lägenhet via köket, trots att det inte ska kunna göra det, så den blev helt rökfylld. När jag tog mig ut var trappuppgången också helt rökfylld. Brandmännen är där och släcker nu. De kastade ut helt brandskadade möbler genom fönstret från lägenheten under och sög ut rök från min lägenhet. Jag fick med mig min mobil och kläderna jag lyckades slänga på mig i farten. Hoppas inte min lägenhet är alltför rökskadad så jag kan bo där snart igen! 😱 Ingen omkom tack och lov i branden 🙏
Trevlig helg på er allihop! Eftersom ingen kom till skada, så kan jag posta den här låten med gott samvete 🔥🔥🔥
">
Jag hinner absolut inte läsa allting här men ni får några blommor ändå, och en levande fisk.
Återhållsam är ledordet i mitt liv. Jag skickade precis ett sms till the special someone. Jag hade inte tänkt att göra det men jag kunde inte hålla mig!