• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Liindsi
    Litenmenhård skrev 2020-07-29 18:07:42 följande:

Ja, jag får göra det.

Grattis! Du blev det 3000 inlägget. En tårta är på väg på posten. .

Awww <3 vitchoklad frosting? :D
  • Litenmenhård
    Liindsi skrev 2020-07-29 18:13:36 följande:
    Awww <3 vitchoklad frosting? :D
    Du får vilken tårta du vill. . Tänker att en prinsesstårta skulle vara passande. .
  • Litenmenhård

Jag och Torsten varvar ner till: UB40 - Red, red, wine.

• Liindsi
    Litenmenhård skrev 2020-07-29 18:14:54 följande:

Du får vilken tårta du vill. . Tänker att en prinsesstårta skulle vara passande. .

Mums!
  • Litenmenhård
    Liindsi skrev 2020-07-29 18:40:33 följande:
    Mums!
    Hehe, gottegris! . Kan dock inte garantera att tårtan är hel när du får den. :-P.
  • Anonym (Skit)

En av dom värsta dagarna i mitt liv. Känns som jag inte kan lyckas med nånting, som att jag är förbannad till evig otur.

Behövde bara få ur mig det.

• Litenmenhård
    Anonym (Skit) skrev 2020-07-29 19:04:52 följande:

En av dom värsta dagarna i mitt liv. Känns som jag inte kan lyckas med nånting, som att jag är förbannad till evig otur.

Något speciellt som har hänt?
  • Liindsi
    Litenmenhård skrev 2020-07-29 18:41:45 följande:

Hehe, gottegris! . Kan dock inte garantera att tårtan är hel när du får den. :-P.

Japp! Mina laster i livet är att jag älskar socker för mycket. Rökte som tonåring några år, var uppe i två paket om dagen och slutade i princip cold turkey. Men den där förbaskade chokladen... Mmmm. När jag bodde i Afrika så blev jag däremot beroende av sugarcane. Men det känns som det är liiite bättre? Jag låtsas det iaf det var så jag rättfärdigare allt mitt dagliga knaprande haha
  • Mortiscia80
    Liindsi skrev 2020-07-29 19:08:14 följande:
    Japp! Mina laster i livet är att jag älskar socker för mycket. Rökte som tonåring några år, var uppe i två paket om dagen och slutade i princip cold turkey. Men den där förbaskade chokladen... Mmmm. När jag bodde i Afrika så blev jag däremot beroende av sugarcane. Men det känns som det är liiite bättre? Jag låtsas det iaf det var så jag rättfärdigare allt mitt dagliga knaprande haha
    Så spännande, vad gjorde du i Afrika? :D Och vilket land var du i?
  • Liindsi
    Anonym (Skit) skrev 2020-07-29 19:04:52 följande:

Styrkekram!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.