Här är vi alla vänner.
Haha! Jo, det är väl bara män som kan det. .
Nej, det var inte jag. Har inget minne av det i alla fall.
Jo, det verkar som att några inlägg har försvunnit. Det var nog inlägg som inte var lämpliga, är i alla fall min känsla så ingen större förlust.
Jag tänkte typ fråga vad som är intelligens och vem som bestämmer vem som är smart och inte smart. Jag vet att det finns tester och sånt, men vem bestämmer över vem som är smart och inte.
Det var lite svårt att säga till honom för det var en annan kollega plus hans kompis med så jag ville inte säga något den här gången.
Den tråden har jag varit inne och kikat i.
Ja, det blev lite intensivt, men det var trevligt ändå. .
Det kan jag tänka mig att du gör. Jag älskar också värmen och du och jag är ju så frusna människor. :-P.
Det där med inläggen kan möjligen ha rört sig om den där spammaren som postade i varenda jävla tråd för några dagar sen. Alltid en text som anspelade på sex med en länk man bara klickar om man är helt borta. Skönt att sånt tas bort iaf.
Sån där IQ-intelligens handlar väl mest om logisk förmåga som jag förstått det och man lyckas bättre om man är skolad i sånt tänkande och gör flera såna tester. Så det är väl en viss typ av intelligens medans man nog kan va...smart iaf...på andra sätt med. Det handlar väl om definitioner.
Va det trevligt att träffa den där arbetskamraten iaf när du nu inte kunde ta det där snacket med honom?
Kan ju bli intensivt när man umgås. I min familj kan det gå rätt livligt till så ibland behöver jag vila jag med. Även fast det oftast är jättetrevligt.
Apropå frusen har jag pälsat på mig nu för blev kall här ute på balkongen. Är ju bara typ 23° eller nåt.
Nyser man tre gånger i följd betyder det att någon tänker på dig.
Nu ska jag säga något smått kontroversiellt: Det finns inga lyckliga slut!
Min syn på världen och mänskligheten är inte alltid så ljus kan jag säga. Även om jag försöker va positiv.
Jag som skulle gå och handla. Det blev en tur till Backaplan istället.
Jag tänker inte riktigt så. Även om jag är en positiv person annars.
Nu har jag gjort en tråd om att vara smart. "Att vara smart", heter den.