• Nandez

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2023-12-04 23:02:03 följande:
    Det är kallt här med, men jag kör lager på lager och försöker överleva ändå 🥶
    Ja, man får klä sig varmt. Nu är det nära 19 minus här
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-12-05 00:08:38 följande:
    Huah! Bäst vi går i ide över vintern 🐻🐻
    Skrattande
  • Nandez
    Freddie K skrev 2023-12-05 06:15:57 följande:
    Tack, jag mår väl lite bättre. Har fortfarande ont i magen, men. Det går framåt i alla fall. Glad
    Skönt att höraGlad
  • Nandez
    Freddie K skrev 2023-12-05 06:27:35 följande:

Jag hade en romantisk dröm. (Obs ingen sexdröm.) Jag drömde att jag var uppe i Norrland. Det var sommar och det var dans. Då en flicka, Mika kommer fram till mig och frågar om jag vill dansa. Jag blir förvånad och tänker att varför vill hon dansa med mig? Sen blir jag nervös och säger till henne att jag kan inte dansa. Jag har ingen som helst rytm i kroppen, men vi gör ett försök. Hon märker snabbt att jag har två vänsterfötter och frågar om jag vill ta en promenad istället. Jag ler och säger att det kan vi göra.

Hon tar mig i handen och vi går iväg. Jag tror att vi är i ett litet samhälle för det finns inte några affärer direkt. Under promenaden blir vi förälskade. Vi gick en bit och pratade om allt möjligt. När det var som bäst då vaknade jag.

Vilken fin och varm dröm, det slutade nog lyckligt. Du vaknade kanske med ett leendeGlad
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-12-05 20:51:47 följande:
    Vilken vacker dröm! Spännande att du vaknade när det var som bäst, för då vet du ju inte hur det slutade mellan er. Jag tror det slutade lyckligt 💖 Jag hade också en romantisk dröm häromnatten. Den handlade om min säng. Att den var stor och mjuk och gosig. Jag kände en intensiv lyckokänsla som hade en så skön säng. När jag vaknade låg jag i den och den var precis lika gosig som i drömmen, så det slutade lyckligt. Men din dröm var mycket finare, min var mest konstig 🙃
    Härlig drömGlad
  • Nandez
    fultextad användarhandbok skrev 2023-12-13 20:12:00 följande:
    Tack det samma till dig med.
    Glad
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-12-13 21:47:19 följande:
    Glad Lucia till dig och er andra också! 😃
    😃
  • Nandez
    Eurydike skrev 2023-12-08 00:01:23 följande:
    Ja! Tänk att jag får vakna upp bredvid (eller förhoppningsvis i) den sängen varje dag 😊
    Skrattande
Svar på tråden Här är vi alla vänner.