Här är vi alla vänner.
Jaha men god morgon folket! Sitter och funderar över helgens åtaganden men har inte många tankar än. Ska tvätta åt junior iaf. Vad ska ni andra göra? :)
Sol ute, sol inne!
Jaha men god morgon folket! Sitter och funderar över helgens åtaganden men har inte många tankar än. Ska tvätta åt junior iaf. Vad ska ni andra göra? :)
Sol ute, sol inne!
Undrar om jag kommer orka börja jobba igen på måndag? Har varit hemma sjuk i en vecka nu.
Tar en paus i detta andningshål en stund. Jag blir så trött på alla bråksjuka människor som sprider negativitet. Därför är det väldigt skönt med en sådan här tråd med lite småprat och trevligheter :)
Jaha jag har iaf kommit någonvart idag. Hade påbörjat ett kjolmönster som behövde göras om, så det är gjort nu och färdigt. Nu kan jag äntligen börja klippa ut mönsterdelar och börja sy :D
Det är en pennkjol, mycket snygg modell. Om den här fungerar har jag ett bra basmönster att utgå från till mina vävda tyger och då blir det kjolar på löpande band!
Tar en paus i detta andningshål en stund. Jag blir så trött på alla bråksjuka människor som sprider negativitet. Därför är det väldigt skönt med en sådan här tråd med lite småprat och trevligheter :)
Nej, om jag inte går och lägger mig nu så kommer jag aldrig i säng.
Always fun talking to you.
Nu säger jag och Torsten god natt.