Här är vi alla vänner.
Jag har typ fryst hela dagen och sendraget gör fortfarande ont. Usch vad gammal jag låter.. Annars mår jag toppen. .
Testa magnesium tillskott mot sendraget
Jag har typ fryst hela dagen och sendraget gör fortfarande ont. Usch vad gammal jag låter.. Annars mår jag toppen. .
Jäklar vad trött jag är! Har gått i stan i tre timmar och letat efter grejer till Torsten.
Självklart!
@Liindsi: Hej och välkommen till tråden! Trevligt med nya ansikten i tråden. Choklad är gott.
Min cubanska mamma brukar berätta om hur hon fick sockerrör som godis som barn.Intressant. Har själv afrolatinskt ursprung men har aldrig besökt Afrika. Än iaf.Det där stämmer verkligen in på Litenmenhård. En man med mycket fantasi, kreativitet och humor.
Jag tycker också det ska bli kul se grejen med/om Torsten. Har kollat upp Kaffe Karlsson och det låter härligt smarrigt. Även om man som jag inte gillar sprit...fast det där är väl mer godis egentligen.
Jag har insett att jag gärna skulle hitta någon kvinna att umgås lite med, har ni tips på hur man får första kontakten. Jag tror jag har bra förutsättningar då jag tycker om att prata med folk, även ha ögonkontakt.
Vet ni vad man kan ge änderna om de är sjuka?
Kvacksalva! .
Haha! Jag hörde precis det skämtet i "Söderkåkar". Kollar på den nu. .
Det är en svensk buskis. Går på tv4.
Nej det är en tv-serie från 1970 :) Rätt mysig. Finns på SVT Öppet arkiv! Sex avsnitt.
Nu är jag så trött så att ögonen går i kors!
Ja, ja får göra det.
Ojdå, det låter inte bra.
Hehe, gött med lite grillning och ett glas rosévin. Det förtjänar du. .