• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • JonasSa
    Litenmenhård skrev 2020-07-26 19:26:10 följande:
    Hehe, lyssna på den så får du höra. :-P.
    Jag tror dig, nöjer mig med lite käk och ett glas rött.
  • Litenmenhård
    JonasSa skrev 2020-07-26 19:27:07 följande:
    Det gör du rätt i. .
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-07-26 19:27:07 följande:
    Ta ett glas för mig också! :) Har du några favoritviner?
  • Litenmenhård

G'night y'all. Ses imorgon efter klockan 17:00. .

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-07-26 19:53:27 följande:

G'night y'all. Ses imorgon efter klockan 17:00. .

Sov gott :)
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-07-26 19:50:32 följande:
    Ta ett glas för mig också! :) Har du några favoritviner?
    Jag har inte så bra koll på viner som jag önskar, kan i alla fall skilja på rött, rosé och vitt. Dessutom om det är med eller utan bubblor. Impad?
    Jag gillar Lynx, det är mycket prisvärda.

Har du bra tips till mig?

Klart jag dricker ett glas för dig med!Skål
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-07-26 20:30:25 följande:
    Jag har inte så bra koll på viner som jag önskar, kan i alla fall skilja på rött, rosé och vitt. Dessutom om det är med eller utan bubblor. Impad?
    Jag gillar Lynx, det är mycket prisvärda.

Har du bra tips till mig?

Klart jag dricker ett glas för dig med!Skål
    Ja men alla börjar någonstans :D Jag har faktiskt inte hört talas om Lynx. får kolla upp det :)

Av röda tycker jag om Lindemans (Cabernet sauvignon och Merlot), Viña Maipo (Orange och Röd), Sunrise (2018 var inte lika god men 2017 och 2019).

Vita drack jag mer av när jag var yngre men har återupptäckt på sistone, man mår bättre av dem dagen efter... De jag provat hittills är även där Viña maipo och Lindemans, tycker bättre om VM av de två, och så har jag blivit bjuden på Leva som också är helt ok i smak.

Rosé dricker jag inte, har provat någon enstaka gång. Dricker jag champagne ska det vara äkta, inte bara "mousserande vin" som egentligen inte är bättre än att köra vitt vin i Soda streamer.

Skål :)
  • JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-07-26 20:48:53 följande:
    Ja men alla börjar någonstans :D Jag har faktiskt inte hört talas om Lynx. får kolla upp det :)

Av röda tycker jag om Lindemans (Cabernet sauvignon och Merlot), Viña Maipo (Orange och Röd), Sunrise (2018 var inte lika god men 2017 och 2019).

Vita drack jag mer av när jag var yngre men har återupptäckt på sistone, man mår bättre av dem dagen efter... De jag provat hittills är även där Viña maipo och Lindemans, tycker bättre om VM av de två, och så har jag blivit bjuden på Leva som också är helt ok i smak.

Rosé dricker jag inte, har provat någon enstaka gång. Dricker jag champagne ska det vara äkta, inte bara "mousserande vin" som egentligen inte är bättre än att köra vitt vin i Soda streamer.

Skål :)
    Tack för tipsen, ska genast skaffa en soda streamer! hahaha  SKÅL
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-07-26 21:44:22 följande:
    Tack för tipsen, ska genast skaffa en soda streamer! hahaha  SKÅL
    Hahahaha! :D
  • Litenmenhård

Kikar in som hastigast. Första dagen på jobbet efter semestern. Ska bli kul! Är tillbaka som vanligt efter klockan 17:00. Samma tid samma kanal! .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.