Här är vi alla vänner.
@Litenmenhård: Du har väl redan lagt dig men jag ville bara titta förbi och önska dig trevlig hemresa. För det är väl imorgon du ska hemåt igen eller hur?
@Alla: Jag återkommer. Hej så länge!
@Litenmenhård: Du har väl redan lagt dig men jag ville bara titta förbi och önska dig trevlig hemresa. För det är väl imorgon du ska hemåt igen eller hur?
@Alla: Jag återkommer. Hej så länge!
Jag måste erkänna en sak: Jag är trött!
Whattup homeslice. Jag är vaken en liten stund till. .
Ja, imorgon åker jag hem. Tack för de orden. .
Chillar med lite dr Alban.
Whattup y'all. Nu är jag packad och klar för hemfärd. .
Haha! Nja, det vet jag inte om jag kan. Kanske behöver bäras. :-P.
Passar ni också på att komma u t i dag, fint väder här i alla fall.
Nu är jag hemma från mitt äventyr! .
Jag satt och tänkte på en sak på tåget hem.
Vet ni hur man märker att man är på fel tåg? När ingen pratar samma dialekt som du. *asg*.
Jag drack inte tillräckligt. :-P. Haha.
Tja alla fina trevliga! Inte riktigt lika fint idag som igår men...rätt ok, hyfsat varmt men mer moln på himlen. Har vart ute och bla. hjälpt föräldrarna på kolonilotten, fikat och umgåtts lite.
Hur har ni det idag?
Ska svara på lite inlägg sådär som jag brukar göra.
God morgon alla härliga människor!
Träffade en polare under dagen, åt glass i solen. En uteservering under kvällen.
Kan sammanfattas som en toppenkväll!
Nästan dubbelt så gammal, påstår mitt körkort (den lögnhalsen) men mentalt kanske 30-ish :)
Det blev ett presentkort hos Biltema, fyrpack dörrknoppar i form av kobror och ett gratulationskort. Jag varken orkar eller hinner mer just nu men får väl bli lite bättre till jul sen. Just till födelsedagen vill man ha något mer personligt tycker jag annars.
Poetiskt av dig!. .
Jag hälsar vår bagare välkommen på vår skuta Gryning, som ska ta oss till oändligheten och tillbaka.
Haha, inte på E-type då? *fniss*
*Spankar alla i tråden*
Tack! .
Nej, jag hamnade inte fel, tack och lov, men det var något jag tänkte på bara. .
BTW: Har jag missat något? Verkar som att flera inlägg har försvunnit.
TORSTEN! .
Torsten har haft raveparty när jag har varit borta. Han har vält halva lägenheten!
Idag fick jag sovmorgon, minsann. .
Ska strax åka och fika med min jobbiga kollega.
Tillbaka. Jäklar vad varmt det var idag!
Det var en demonstration i stan för att någon skulle bli frisläppt, men dem pratade på sitt språk så det kändes meningslöst.
Jag tänkte starta en ny tråd om att vara smart. Några tankar kring det?
Tja! . Jag har haft det bra i alla fall. Varit jäkligt trött bara.
Härligt att umgås med familjen en sån här dag. Det är inte lika varmt som igår, men det kanske är lika bra det om du har jobbat på kolonilotten och svettats.