Här är vi alla vänner.
Det var någon som frågade mig vart jag har träffat "min tjej". Jag blev nervös och sa Woodstock.
Det var någon som frågade mig vart jag har träffat "min tjej". Jag blev nervös och sa Woodstock.
@Alla: Här är jag. Bäst passa på säga hej innan TS lägger sig.
Idag är det Mors dag. Jag har firat min älskade mamma tillsammans med mina syskon och det va så trevligt. Solen sken och vi kunde sitta ute!
Hur har ni firat era mammor?
En sista tanke innan jag går och lägger mig: Har ni tänkt på att många rappare svär som fan i sina texter? Jag fattar inte varför.
Torsten sover än. Onödigt att väcka honom. Han är så jäkla grinig på morgonen, haha.
Hej gänget.
Trädgården kan bli bra, men nu föreslår gubbens gudfar en hel massa växter, varav hälften är giftiga och den andra hälften är tråkiga
Och jag har moderat sår på ankeln sen igår, pga flygande dessertsked, pga bristande omdöme.
Men men, det blir bra till slut
Äeh låt honom sova.
Idag känns det som man kan lägga undan de tjocka jackorna för gott :) Vädret har ju varit så konstigt i maj men nu är jag redo att gå vidare till sommar, äntligen!
Vi har haft krångel med gräsklipparen men det ser ut att ordna sig nu! :) Jättebra om trädgården blir lite mer välvårdad så man kan vara där.
Jag kom att tänka på en sak. Tänk om vi skulle ha allsång här någon dag. Vad kul det skulle ha varit. Vet dock inte hur det skulle gå till, men... .