Mortiscia80 skrev 2020-09-26 11:30:40 följande:
Det verkar tyvärr vara en liten förkylning, över natten blev det tjockare i halsen och jag har lätt feber så jag tar det lugnt idag. Jag hade planerat att besöka ett par roliga butiker idag men jag orkar inte, plus att man så klart inte ska vara ute bland folk om man har ett virus alls just nu. Så jag sitter inne i huset idag, inte världens sämsta grej det heller :)
Han får inte bli stor. Det har jag redan bestämt. Lilla gosegubben... Jag fick blommor idag också :) Han är ute i trädgården med pappa nu och samlar tomma snigelskal och snart blir det väl lunch av något slag.
Klart han får bli stor, ta tall vara varje tid för det är underbart med barn oavsett ålder, de är underbara även när de är större. Jag lovar, jag älskar mina barn och har gjort det hela tiden.
Mortiscia80 skrev 2020-09-26 11:33:33 följande:
Rullstolen får mig att tänka på en mycket bättre film; En oväntad vänskap. Fransk film, väldigt mysig. Jag läste boken först. Handlar om en rik kille som hamnar i rullstol, han får en svart assistent som kommer från hooden men de passar ändå bra ihop. Den är verklighetsbaserad och som jag förstått är de fortfarande riktigt nära vänner irl.
Den filmen har jag sett tror jag, låter mycket bekant. Den hade en värme som inte den andra jag började se i går kväll.
Får se om det blir film eller puben ikväll!