Inlägg från: Anonym (Trevlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trevlig)

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2023-08-17 17:02:51 följande:
    Nej, hon pysslar med sitt. Åh, det är gott det med. Längesen jag åt falukorv. Mat för en ensamstående, eller hur? Glad
    Jaha så hon går nån nytta medans Torsten slöar.
    Falukorv är gott. Perfekt mat för en enastående för det går ju snabbt  att steka några skivor och det går även fort att koka makaroner 
  • Anonym (Trevlig)
    Aniiee skrev 2023-08-20 15:34:48 följande:
    Vad bra att du mår bra. Själv känner jag mig lite stressad. Nästa lördag ska vi fira födelsedagar med årets gigantiska kräftskiva, som varje år.

Fatta detta: Jag har fem syskon (och två numera avlidna föräldrar), och ALLA är födda i augusti! HUR FAAAAAAN lyckas man? Jag känner mig som en fisk i en lejongrotta.
    Oj oj bra jobbat att alla är födda i augusti och det är positivt på ett sett för då är ju många födelsedagar avklarade på en gång
  • Anonym (Trevlig)

Trodde att jag skulle börja att jobba i morgon fast efter en titt i min kalender så såg jag att jag börjar att jobba först på onsdag så det blev en positiv överraskningGlad    

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-08-21 22:10:05 följande:
    Så skönt med lite extra ledigt! Har du riktig, riktig tur så kanske du slipper regnet också, men det tror jag tyvärr inte med tanke på hur den här sommaren har sett ut 😅 Jag skickar en sol till dig och hoppas att den kommer fram! 🌞
    Det var skönt med den extra dagen som jag hade glömt bort. Jag slapp regn i dag och solen kom hit runt kl 10 så den tackar jag för😊 för då drog jag ut  i skogen och plockade svamp🍄.
    Kul att se dig här igen och hoppas att du mår bättre nu.
  • Anonym (Trevlig)

Fick ett samtal från min mormor för ett tag sedan och hon ville tala om att morfar som är 84 år har åkt i på sjukhuset och han har varit dålig ett längre tag men nu är det ännu värre så jag tror att han somnar in snart 

• Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-08-22 20:22:45 följande:

Mardröm deluxe! Dem säger ju att man inte ska kunna få mardrömmar på de här tabletterna, men ändå får jag det ändå.

Hoppas att du kan somna om fort fast för säkerhets skull så får du en god natt kram av lilla jag 🤗
    Freddie K skrev 2023-08-22 20:23:43 följande:
    Vad tråkigt att höra. Du får en kram av mig. 
    Tack så mycket för omtanken 🤗 

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-08-22 21:02:19 följande:
    Så sorgligt! Jag hoppas verkligen att han klarar sig och håller tummarna för det 🥺
    Jag har inte hört nått från mormor idag för hon skulle höra av sig ifall läget hade förändrat sig 
    Eurydike skrev 2023-08-22 21:08:47 följande:
    Så skönt att solen hann fram i tid och att du slapp regn! Om vi visste att det fungerade skulle vi kunna ha sol-pingis här i tråden och skicka runt den till personen som behöver den mest 😊 Vad mysigt att plocka svamp! Jag måste också ge mig ut i skogen någon dag. Vad plockar du för några svampar?
    Du är magiskt efter som du styrde solen åt rätt håll då den kunde pressa bort regnet. Jag skickar solen till dig i morgon så du kan ge dig ut i skogen med svampkorgen. Det är rogivande i skogen och man kopplar bort alla andra tankar när man letar efter svamp. Jag vågar bara att plocka kantareller 
    Eurydike skrev 2023-08-22 21:13:59 följande:
    Tack detsamma! Det är kul att se dig också 😊 Nu har den värsta chocken lagt sig och jag sörjer istället. De känslorna är mycket lättare att hantera märker jag.
    🤗
    Härligt att höra att du mår bättre. Sorgen går ju över när man har fått vara med på begravningen för då har man fått tagit ett sista farväl 
    Freddie K skrev 2023-08-23 06:06:32 följande:
    Tack. Den kramen hjälpte. Glad. Jo, men så klart jag bryr mig. 
    Härlig att höra att min karm hjälpte dig att somna om. Tack goa Freddie 
    Aniiee skrev 2023-08-23 06:56:18 följande:
    Vad tråkigt. Har ni en nära relation? 
    Vi har en nära relation för mormor och morfar  kommer hit och fikar rätt så ofta i alla fall på sommaren 

• Anonym (Trevlig)

Fick ett samtal från mormor igår och hon berättade att morfar har konstaterad lungcancer 

• Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-08-25 15:51:20 följande:
    Nej, vad tråkigt. Jag beklagar. 
    Det var ett mycket tråkigt besked. Tack för omtanken 
    RaYzLeR skrev 2023-08-25 17:54:52 följande:
    Jag slutade röka för en vecka sen då jag är rädd för lungcancer.
    Morfar slutade att röka för 20 år sedan fast han är ju 84 år så han kan ju att ha fått cancer av andra skäl 
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-25 19:44:10 följande:
    Ett mycket tråkigt besked som jag hoppas att ni, du och dina anhöriga, tar er igenom.
    Det var det verkligen och beskedet kastade om min helg helt och hållet för jag ska åka till sjukhuset i morgon och hälsa på morfar och mormor behöver hjälp med att åka och handla. Vi ska nog ta oss igenom det även om det tar tid.
    Tack för omtanken 
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-08-26 14:38:09 följande:

Attans! Jag börjar bli gråhårig i skägget. Skäms

Då kan du vara jultomte om några år 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.