Eurydike skrev 2023-08-22 21:02:19 följande:
Så sorgligt! Jag hoppas verkligen att han klarar sig och håller tummarna för det 🥺
Jag har inte hört nått från mormor idag för hon skulle höra av sig ifall läget hade förändrat sig
Eurydike skrev 2023-08-22 21:08:47 följande:
Så skönt att solen hann fram i tid och att du slapp regn! Om vi visste att det fungerade skulle vi kunna ha sol-pingis här i tråden och skicka runt den till personen som behöver den mest 😊 Vad mysigt att plocka svamp! Jag måste också ge mig ut i skogen någon dag. Vad plockar du för några svampar?
Du är magiskt efter som du styrde solen åt rätt håll då den kunde pressa bort regnet. Jag skickar solen till dig i morgon så du kan ge dig ut i skogen med svampkorgen. Det är rogivande i skogen och man kopplar bort alla andra tankar när man letar efter svamp. Jag vågar bara att plocka kantareller
Eurydike skrev 2023-08-22 21:13:59 följande:
Tack detsamma! Det är kul att se dig också 😊 Nu har den värsta chocken lagt sig och jag sörjer istället. De känslorna är mycket lättare att hantera märker jag.
🤗
Härligt att höra att du mår bättre. Sorgen går ju över när man har fått vara med på begravningen för då har man fått tagit ett sista farväl
Freddie K skrev 2023-08-23 06:06:32 följande:
Tack. Den kramen hjälpte.
. Jo, men så klart jag bryr mig.
Härlig att höra att min karm hjälpte dig att somna om. Tack goa Freddie
Aniiee skrev 2023-08-23 06:56:18 följande:
Vad tråkigt. Har ni en nära relation?
Vi har en nära relation för mormor och morfar kommer hit och fikar rätt så ofta i alla fall på sommaren