Här är vi alla vänner.
Nu är jag rakad och fin! Det behövdes verkligen. Nu ska jag bara klippa mig också. .
Nu är jag rakad och fin! Det behövdes verkligen. Nu ska jag bara klippa mig också. .
Sonic är en helt vanlig ovanlig igelkott. Han lever med Tails och dem har varit ett par jättelänge! Sonic trivs med sitt liv, men det är en sak som stör honom och det är hans onda farbror. Dr. Eggman som gör livet surt för honom och Tails.
Sonic kämpar mot sin onda farbror varje dag och han vill ta över världen och härska över den, men det tänker Sonic sätta stopp för.
Tails var inte bara Sonics partner och bästa vän. Han var även Sonics side-kick och hjälpte Sonic i kampen mot hans onda farbror.
Sonic och Tails har många vänner. Där ibland Pikachu som ofta kom på besök. Sonic och Tails hade ofta middagsbjudningar för sina vänner och då samlades alla hemma hos dem och åt och drack och hade det trevligt!
Ibland var livet bara härligt, men ibland var livet lite jobbigare. Sonic var alltid stridsberedd och han kunde aldrig riktigt slappna av. Han visste inte riktigt vad hans farbror hade i kikaren, men vad det än var så var han beredd och han hade massa vänner som hjälpte honom.
"Ratten i min bil den är j*vligt fin"...
Bomb som bomb, även om det är en atombomb eller en lovebomb, eller? .
Jag har glömt att äta idag.
*Vaknar till:* Papa Dee-Island rock.