Här är vi alla vänner.
Ingen rolig dag idag. Ingen rolig vecka senaste veckan faktiskt. Jag tänker vara onyttig och käka en skål chokladbollssmet.
Skickar lite positiv energi!
Ingen rolig dag idag. Ingen rolig vecka senaste veckan faktiskt. Jag tänker vara onyttig och käka en skål chokladbollssmet.
Tja alla fina! Hur har ni det? Är själv lite upptagen med tvätt och annat men ska försöka besvara lite inlägg mellan varven.
Tack bra fina du!
Kom just hem, lite plock här hemma men det känns som en bra kväll. Nu än bättre, gissa vad du fick mig att tänka på!
Tja alla fina! Hur har ni det? Är själv lite upptagen med tvätt och annat men ska försöka besvara lite inlägg mellan varven.
Sorry, men när jag tänker på något så måste jag skriva det. Fast nu var det ju i och för sig inte jag som tänkte på det. Samma är om jag hör ett ord så måste jag ibland upprepa det flera gånger.
Ojojoj, du har mer garn än mig, jag kanske har ett nystan någonstans!
Kollade en sak, du har helt rätt det är inte en katt. Om man håller muspekaren över emojin så står det ...
Nu fortsätta vika tvätt, inte så kul men skönt när det är klart och det är ju inte ens jobbigt att fixa.
Har ni något trevligt att berätta?
Jag håller med om att det är tråkigt men det går rätt fort om jag bara sätter igång, tiden från beslut till att jag börjar vika tar längre tid än vikandet.
Är smidigt att ha tvättmaskin i lgh, tvätta ofta och inte så mycket varje gång,
Har du skrivit en hel bok? Spännande och imponerande. Vad är det för bok, roman eller fakta?
Nu låter jag er ha några dagar här utan mig, ska träffa lite kompisar och tar inte med datorn.
Hoppas att ni har ett par toppendagar, det tänker jag ha!
En av er får denna härliga katt också! hahaha
TACK!
Härligt att bli kallad GO!!!!