Här är vi alla vänner.
Ok, då testar jag formateringen. Sätt en slant på om det kommer gå åt helvete eller inte.
Ok, då testar jag formateringen. Sätt en slant på om det kommer gå åt helvete eller inte.
Näää, det är inte jag. Det enda jag skriver är en sammanfattning av en bok skriven av någon annan. Jag tänkte jag skulle göra en tråd senare där "folk som inte har tid att läsa" kan snäbbläsa böcker, dvs sammanfattningar. Var tanke jag hade för jag skulle vilja läsa fler böcker så jag hoppas att andra hakar på och sammanfattar sina favoritböcker.
Behöver råd. Jag har klipptid nästa vecka. Jag är superlånghårig pga att jag inte har varit hos frisör på ca 20 veckor då jag velat undvika det pga pandemin. Men nu ser jag hemsk ut! Frisören är ensam och har munskydd och jag skulle också ha det. Men jag blir så tveksam. Ska jag boka av tycker ni? Hur resonerar ni med frisör och tandhygienist?(som jag också har tid hos snart...)
Om du är så långhårig skulle jag göra det själv hemma. Hellre det säkra före det osäkra i det här läget. Jag går inte till nåt som inte är akut just nu. Det skulle kännas mer ok att gå till tandhygienist än frisör iaf.
Nej men det går att göra hemma också :) Kolla YouTube, där finns många som visar hur man klipper sig själv. Jag har själv gjort det i många år, uppklippt och allt, så det går.
Haha!! :D Ja det kanske inte är önskvärt! Även om det var en klippning som verkade "inne" när jag var barn, eller så var det hemmaklipp även där x)
Haha, jo, jag hade inget för mig.
Fast på min gata är det ibland som på Elm street. :-P.
Jag hade ingen bild på Freddy. . Dessutom tänkte jag att jag kan kalla mig Freddie K och sen ha en profilbild på Pennywise. En annan av mina favoriter! .
Jag ska fråga morsan vad hon har för telefon. Kan hon lära sig den så kan väl jag? Vi är båda helt lost vad gäller teknik och sånt. :s.