• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2025-02-25 01:20:55 följande:
    Ibland kan jag nog tänka ett steg för långt, men egentligen tänkte jag nog ett steg för kort här. Risken finns att han joinar oss, men risken finns också att han är så gammal nu att han har gått bort. Jag gick ju på gymnasiet och det var 20 år sedan 😮

Ja, det är vidrigt att höra sig själv i telefon! Men i podden gick det ganska bra faktiskt. Vi var fyra stycken som hade olika sysslor. Några skrev manus och skådespelade, andra skötte klipp och ljud och en var rösten i podden. Vi samarbetade hemifrån och en av oss hade en musikstudio!

Exakt! En riktig barndomsplåga 😆
    Det är för att telefoner har urusla micar.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-25 01:20:55 följande:
    Ibland kan jag nog tänka ett steg för långt, men egentligen tänkte jag nog ett steg för kort här. Risken finns att han joinar oss, men risken finns också att han är så gammal nu att han har gått bort. Jag gick ju på gymnasiet och det var 20 år sedan 😮

Ja, det är vidrigt att höra sig själv i telefon! Men i podden gick det ganska bra faktiskt. Vi var fyra stycken som hade olika sysslor. Några skrev manus och skådespelade, andra skötte klipp och ljud och en var rösten i podden. Vi samarbetade hemifrån och en av oss hade en musikstudio!

Exakt! En riktig barndomsplåga 😆
    Möjligt, du får skriva hans förnamn privat om du har lust.
    Tycker det är samma visa när man inte sett en kändis på 10 år och sen serxden så antingen är den oförändrad eller så undrar man vad som tusan har hänt! 🙈

Fan vad kul, aldrig insett att det kunde vara så simpelt och på avstånd, spännande!

Jaa verkligen "barnkalasdjävulsdyrkeri" 🤣
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2025-02-25 03:28:25 följande:
    Det är för att telefoner har urusla micar.
    Så kan det säkert vara! Rösten lät mycket mindre smurfig när jag spelade in med mikrofon 🎤 
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-25 09:31:43 följande:
    Så kan det säkert vara! Rösten lät mycket mindre smurfig när jag spelade in med mikrofon 🎤 
    Smurfydike! 🥳
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-25 05:28:06 följande:
    Möjligt, du får skriva hans förnamn privat om du har lust.
    Tycker det är samma visa när man inte sett en kändis på 10 år och sen serxden så antingen är den oförändrad eller så undrar man vad som tusan har hänt! 🙈

Fan vad kul, aldrig insett att det kunde vara så simpelt och på avstånd, spännande!

Jaa verkligen "barnkalasdjävulsdyrkeri" 🤣
    Det ska jag göra! Ja, ibland märker man inte att tiden går förrän vissa saker får en att vakna till. Det kan vara barn som har vuxit om en, djur som blivit gamla alldeles för fort eller kändisar som har åldrats på ett sätt som är mer eller mindre rimligt.

Oavsett om läraren finns idag så lever minnet av honom kvar och det var hans förtjänst att jag fick se Skåne. Jag vet fortfarande inte om jag befunnit mig närmare Eslöv än Halmstad, men på vår fritid åkte vi och tittade på äppelodlingar och alla häxors mötesplats Brösarps backar 🧙 Har du varit där?

Att spela in podd var väldigt enkelt när man slapp klippa, fixa med ljudet och göra musiken 😊
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-25 09:42:00 följande:
    Det ska jag göra! Ja, ibland märker man inte att tiden går förrän vissa saker får en att vakna till. Det kan vara barn som har vuxit om en, djur som blivit gamla alldeles för fort eller kändisar som har åldrats på ett sätt som är mer eller mindre rimligt.

Oavsett om läraren finns idag så lever minnet av honom kvar och det var hans förtjänst att jag fick se Skåne. Jag vet fortfarande inte om jag befunnit mig närmare Eslöv än Halmstad, men på vår fritid åkte vi och tittade på äppelodlingar och alla häxors mötesplats Brösarps backar 🧙 Har du varit där?

Att spela in podd var väldigt enkelt när man slapp klippa, fixa med ljudet och göra musiken 😊
    Tid går ibland ohyggligt fort 🙈

Tror jag varit där på en klassresa när jag var ca 12.
    Då åkte vi en hel dag över hela landskapet.
    Spännande, kollade nyss och det ser fint ut 😃

Hehe, du behövde leverera i person och det gjorde du, det är det viktigaste annars är det bara tystnad 😉
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Luniz-I got 5 on it. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-25 10:21:55 följande:

Dj Torsten is playing: Luniz-I got 5 on it. 

Det jag skrev försvann så fattar mig kort.

Haft den som maxi-cd och älskade remixen men minns inte vad den hette, där var b.la Spice 1, E-40 och Richie Rich, tror det var Dru Down och Humpty Hump också...vill minnas att de var just fem gäster, Humoty minns jag för hans udda röst och de andra vill jag minnas nämns med namn...nåväl.

Jag lyssnade till över 90% på East coast rap men west kunde leverera...denna låten är en sån.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-25 10:49:29 följande:
    Det jag skrev försvann så fattar mig kort.

Haft den som maxi-cd och älskade remixen men minns inte vad den hette, där var b.la Spice 1, E-40 och Richie Rich, tror det var Dru Down och Humpty Hump också...vill minnas att de var just fem gäster, Humoty minns jag för hans udda röst och de andra vill jag minnas nämns med namn...nåväl.

Jag lyssnade till över 90% på East coast rap men west kunde leverera...denna låten är en sån.
    Intressant kuriosa. .

The west side is the best side, enligt mig. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.