• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-17 07:28:21 följande:
    Lycka till med tuffandet! 😃
    Tack, det går väl så där. Tungan ute.
    burleskburkläsk skrev 2025-02-17 07:30:59 följande:
    Jag undrar ifall folk inte förstod din ironi...ja när vi män blir förkylda då jävlar i min låda är det kris! 🤣

Gillar att du tog med den gamla reklamen på slutet med! 😆
    Det är lite svårt att uttrycka ironi i text, men de som känner mig vet att jag brukar uttrycka mig ironiskt ibland. Det är en del av min humor. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Attans! Efter 55 år gick jag i konkurs. Skäms

• Freddie K

Bara att börja om igen då. Tungan ute

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-18 14:44:02 följande:

Freddie K skrev 2025-02-18 14:49:21 följande:

Bara att börja om igen då. Tungan ute

Synd men som du säger, bara på det igen! 😃🚂
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-18 14:44:02 följande:

Huah! Tiden går fort i det där spelet 😅
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-02-16 21:46:48 följande:
    Såå fina! Pannacotta och piña colada lät lite extra goda Tungan ute

Tack för att du ville dela med dig av detta! Både i text och bild. Ska genast kolla upp tillverkaren. Önskar dig en lugn och mysig fortsatt söndagskväll {#emotions_dlg.flower}
    Min favorit var nog piña colada! 😋

Tack för att ni var intresserade! Det är sånt som gör att man vill dela med sig av bilder i framtiden också 🤩 Ja, gör det! Du tillverkar ju praliner själv ibland har jag läst, så du kanske kan få inspiration till någon ny smaksättning. Ha en fin och vilsam natt nu! 🌸
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-02-16 21:49:52 följande:
    Och jag läste visst lite slarvigt där. Får välja hallon-passion istället. Och drinkpralinen. Det är så gott med fruktfyllning i chokladpraliner Skrattande
    Hallon och passion var också jättegoda! Det var de hjärtformade pralinerna ????
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-16 20:48:40 följande:
    Tack vad sött av dig, jag stannar allt här! 🤗

Gott du slapp bakfylla...det är ju aldrig trevligt 😉
    Härligt att du mår prima! 🥳

Jag bor inte i Eslöv men när jag var yngre så bodde Farsan där...en väldigt tråkig stad bara, troligen den tråkigaste 🙈

Halmstad är fint dock!
    Vilken tur då! 🤩

Ja, det kan bli rejäl bakfylla även efter kaffe om man är ovan. Och jag mår fortsatt prima!

Okej! Då förstår jag. Om jag vill få en skymt av en burleskburkläsk så får jag alltså dra någon annanstans än till Eslöv. Halmstad var jättefint! 👌
  • Eurydike
    Eurydike skrev 2025-02-18 21:18:18 följande:
    Hallon och passion var också jättegoda! Det var de hjärtformade pralinerna ????
    Frågetecknen skulle vara ett rosa pralinhjärta 😂
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2025-02-16 20:47:14 följande:
    Hej! Ja, havsutsikt är alltid fint. Nåja, övningarna jag hittills fått har inte fungerat utan istället gett motsatt effekt. Däremot ska det bli intressant att se vad han har att säga om det. Jag har använt logik vad gäller mycket av det här, fast jag kanske har förstått premisserna fel. Jag är nog dålig på sådant här, men tack ändå! Kanske jag hittar andra lösningar. Nog korsas våra vägar ännu! Vilken kiva choklad du hade där i en bild! Var länge sedan jag smakade det. 
    Vad synd att de har gett motsatt effekt! Men jag hör att du tacklar det på ett bra sätt och är beredd att fortsätta försöka. Om du börjar må sämre, i alla fall i längden, ska du nog fundera på om det är värt att fortsätta eller inte. Jag tycker verkligen att du ska ge det ett försök och det är bra att du är öppen för terapi, men jag har en negativ erfarenhet av liknande slag och vet att det kan vara bra att vara lite försiktig. Då visade det sig att den jag pratade med inte var en psykolog, utan en sjuksköterska. Jag märkte att personen hade vissa kunskapsluckor, så som att hen inte kände till normaliseringsprocessen. Det bör psykologer känna till. Och ja, terapi är en av många vägar till att må bättre! Vilken tur att våra vägar korsas ännu, för jag vet en annan tråd som har legat i vinterdvala ett tag nu 🧶 Chokladen var jättekiva! Synd att ni inte kunde smaka genom bilden, men det kanske kommer i framtiden 😄
Svar på tråden Här är vi alla vänner.