• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2025-01-18 14:01:32 följande:

Perkulator! Jag var nära på att skriva perkele, men det gjorde jag inte. F*n, min stad brann ner. Jag hade en stad på 200000 invånare och alla brann upp! 

Eller, ja. Det var rättare sagt en härdsmälta som ett av mina kärnkraftverk fick. Hela stan bara dog.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: UB40-Can't help falling in love.

• Freddie K

If ya know like I know, you don't wanna step to this. It's the G-funk era, punked out with a gansgta twist. If ya smoke like I smoke, then you're high like everyday. If your ass is a buster, 213 will regulate. *Ylar*.

• Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-18 14:00:09 följande:
    Aww, är du sjuk? Hade gärna kommit med soppa till dig.
    Jag har blivit frisk nu, men det var en segdragen rackare till förkylning 🤧 Soppa hade varit smarrigt det! 😋
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-18 14:04:29 följande:
    Eller, ja. Det var rättare sagt en härdsmälta som ett av mina kärnkraftverk fick. Hela stan bara dog.
    Jösses! Där går det vilt till 😬
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-01-18 19:32:25 följande:
    Jag har blivit frisk nu, men det var en segdragen rackare till förkylning 🤧 Soppa hade varit smarrigt det! 😋
    Gött att du har blivit frisk igen. .
    Eurydike skrev 2025-01-18 19:33:15 följande:
    Jösses! Där går det vilt till 😬
    Ja, något kanske. :-P. Jag fick börja om på en ny stad. Lite frustrerande nu när jag har listat ut hur man ska göra med vissa grejer, men så är det. 
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: All Saints- Never ever.

• Freddie K

Är det någon av er som vet om man kan byta från kontantkort till abonnemang och ändå ha sitt nummer kvar?

• Freddie K

En annan fråga: Om man ska prata med någon på Skype, vad ger man de då för adress? Är det mailen eller vadå? Jag fattar ingenting av det, men den tjejen jag har träffat ville att vi skulle prata på Skype istället för att Face-tima. 

• RaYzLeR
    Freddie K skrev 2025-01-20 16:26:52 följande:

Är det någon av er som vet om man kan byta från kontantkort till abonnemang och ändå ha sitt nummer kvar?

Ja det ska gå att behålla nummer om man byter från kontantkort till abonnemang. Jag bytte nyligen från Comviq kontant till Bredband2 abonnemang och behöll mitt nuvarande nummer.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.