Här är vi alla vänner.
Ojaa, Torsten är ju typ familj?! =)
Jaa, man vill leva solo så får man det, med Torsten.
Du är som min ena syrra hon är solo person.
Jag tycker det är skönt att vara solo. . Kan jag göra vad jag vill. .
Hej TS & alla andra!
Skön tråd. Har sett den ett tag men inte hunnit skriva nåt förrän nu. Kul höra om Torsten och att ni trivs bra ihop. Vill han snacka miljonsvenska kan han förresten komma ut till mig i orten aka Norra Botkyrka.
Själv är jag hemma en del nu och så då jobbet stängt (restaurang). Försöker undvika sociala kontakter IRL som det är nu. Inte så orolig för egen del då jag är ung och frisk men däremot för dom nära & kära som tillhör riskgrupperna. Vill inte heller bidra till smittspridning i samhället i övrigt. En märklig tid vi lever i...
Jag som skulle sova. Blir inget med det. Pratade i telefon nyss och blir så uppskruvad av det, haha.
Ibland känns det som att jag är född på fel ö och skulle varit född på Jamaica istället.
Bara lite morgontankar.
Ibland känns det som att jag är född på fel ö och skulle varit född på Jamaica istället.
Bara lite morgontankar.
Nej, nu måste jag gå lägga mig! God natt folket.
Jag som skulle sova. Blir inget med det. Pratade i telefon nyss och blir så uppskruvad av det, haha.
BTW. Hur gör man om man aldrig tar in sina trädgårdsmöbler?
Dags att ge Torsten mat. Han var så söt igår när han sov. Han låg och drömde och det ryckte i benen på honom, som en hund. Han tror han är en hund ibland.
Stannar nog hemma från jobbet denna veckan. Mår inte riktigt bra. Hoppas bara det inte blir en massa tjafs för att jag gör det, men det tror jag inte.
Disa35
Top of rhe morning to you. .