-
Jaman. Beavis and Butthead. Tror filmen heter:" Beavis and Butthead do America", eller något liknande.Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-22 13:15:21 följande:Vi är samma generation. Men du har bättre minne. Beavis and Butthead?
-
Asg!
-
Damn straight it want happen again!Ingenpsykolog skrev 2023-01-28 16:05:32 följande:
Förlåt Torsten att jag var taskig och uppmanade Freddie att spänna fast dig. Det var min egen variant av "släng ut Champagnen och korka upp Torsten". Det ska (nog) inte upprepas 😘😘
-
*Hoppa upp i knät på och spinner* .Ingenpsykolog skrev 2023-01-28 20:54:46 följande:
*kånkar in en säng, lagom stor för Torsten*
Jag tycker att vi ska pyssla om Torsten lite extra nu när han har (haft) det så jobbigt. Jag ställer den sköna sängen här i hörnet, så kan han ligga bekvämt och hålla koll på oss. Vi ska vara rädda om vår gulliga maskot 🥰🥰🐀🐁
*Ställer fram ett bord bredvid sängen, och placerar en gigantisk ostbricka på det*
-
Njuter och somnar ganska på en gång.Ingenpsykolog skrev 2023-01-30 03:13:29 följande:*gosar och vyssjar Torsten i famnen och sjunger en vaggvisa*
*bäddar ner Torsten i den nya sängen och stoppar om honom ordentligt* Sov gott Torsten. 💕💕 -
It wasn't me, dude!Freddie K skrev 2023-02-07 07:12:18 följande:
Nu verkar någon ha fisit igen. Torsten?
-
Now it's a party! .Ingenpsykolog skrev 2023-02-08 13:34:31 följande:
Jag tycker att Love Antells tolkning av Carolas "Tommy tycker om mig" är helt fantastisk! *drar upp ljudet på mediaspelaren och lyfter upp Torsten, ylandes*
-
Ya seh. Mi nah kno'!
-
No more snow, man! I can't take the cold!Eurydike skrev 2023-02-13 18:39:11 följande:Haha 😂 Ja, kanske det! Här brukar det blåsa mycket, men idag var det helt vindstilla. Snart kommer nog snön tillbaka, så jag får passa på och låtsas att det är vår så länge det går.
-
I don't wanna go to school. Mumble, mumble.Freddie K skrev 2023-02-23 05:41:18 följande:
*Sparkar upp Torsten*.