Här är vi alla vänner.
Kaffe skulle jag inte klara mig utan. Jag gillar kicken man får.
Attans! Jag hade glömt att stänga av spisen igår så den har varit på hela natten. Jag såg det nu. Som tur är har jag en spisvakt. .
Kulturjournalister är rädda för AI men inget AI kan ersätta Eurydike eller Torsten. Kul att filmen var bra. Hoppas du kan bestämma dig för om studier är rätt i vår.
(Viktigast att det känns kul om du nu ändå inte ska jobba med det för tillfället.)
Opålitlighet är något jag funderat över och hur det gestaltar sig. Jag har lätt för att känna mig otrygg. När ekorren luktade och när Torsten brinner ser jag det som om något måste få komma ut någonstans, något jag inte förstår. Det blir nog så att jag drar mig tillbaka härifrån en tid tills ordningen är återställd. Rymdkramar från Hajfenan.
Jag har heller aldrig gillar öl, varken som dryck för smakens skull eller för att bli berusad. Inte för att jag dricker alkohol längre, det var många många år sedan, men när vi ville bli berusad dracks det sprit och vin. Det smakade bättre och behövdes mycket mindre mängder. Öl har sina anhängare förstås, men både det och vörtbröd har en väldigt säregen smak.
Det kan vara bra att se detaljer! När jag målar har jag ibland svårt att avgöra vilka detaljer som är viktiga och inte, så uttrycket kan bli lite för mycket på något vis. Fick titta en stund på bilden och sedan såg jag det 🐶
När livet är slut och allt är förbi.
Vad har du på lut, ja, hur ska det bli?