Här är vi alla vänner.
Förresten, vad du är uppe tidigt idag.
Ja, jag har sovit ut nu under jullovet och vaknade kl 9 och kunde inte somna om. Jag kanske är utvilad för en gångs skull 🙃 Men det är jättebra, för jag behöver vända på dygnet!
Oma! I mean omg! Jag drömde om M3gan inatt. Det roliga, eller läskiga, beroende på hur man väljer att se det, är att jag inte har sett filmen än!
Man kanske skulle se M3gan, den filmen verkar bra! Släpps den den 13:e? Jag tyckte jag läste det någonstans.
Hej på er! :) Förstår att ni säkert undrat var jag tagit vägen men jag har inte orkat med så mycket på sistone. Var ju sjuk där runt jul och fick knappt någon ledighet alls, har börjat jobba igen och det har också tagit mycket energi. Jag försöker planera upp mitt liv så det blir bättre balans framöver men har en del tunga saker att ta tag i också innan det blir riktigt bra. Hoppas att det nya året har börjat bra för er iaf :) Har dessutom fastnat i Tre Kronor-serien efter att någon här nämnde den :D Jag har redan sett tre säsonger.
Jag saknar Flashback! Jag är avstängd till den 21:e juni 2023.
Oj då! Det låter jobbigt 😮
Själv har jag haft problem med kaffe ett bra tag, men hade som nyårslöfte att sluta med det. Kanske inte lika allvarligt, men det skapade stora problem för mig i vardagen. Jag blev ännu mer nattuggla än jag redan är. Då kan jag inte säga lycka till med provet då, om du vet att det kommer misslyckas, men jag säger bättre lycka nästa gång!