Här är vi alla vänner.
Ja jag tänker mig också nåt i den stilen. Det var ju så på den tiden, man kom på nya mirakelmediciner. Har du sett serien The Knick? Riktigt bra, men fruktansvärt mörk! Jag grät nästan i sista avsnittet och jag ska försöka att inte avslöja för mycket men precis när man trodde att allt kunde bli bra så visar det sig att en del saker kanske blir ännu sämre än det någonsin hade varit för en del... Clive Owen spelar huvudrollen som drogberoende huvudkirurg på ett stort sjukhus i New York. Det kan vara så att det kommer ytterligare en säsong framöver, och det hoppas jag så det mörka kanske äntligen kan ljusna.
Jag har faktiskt inte besökt gamla Linköping men det är också ett framtida semestermål som man borde se :) Jag har inte ens sett gamla Örebro fast jag bodde där ett år. Man hade väl inte riktigt de intressena på den tiden, och det var så mycket annat som tog fokus också. Mycket som hände under det året.
Ja hatstormen kommer väl igång förr eller senare, det verkar vara en tradition i sig, en som jag verkligen tycker att man borde lägga ner. Har man inte bättre för sig än att klaga på julkalendern liksom...? Det är nog väldigt sällan det finns riktiga skäl för det.