Inlägg från: Anonym (Allmighty Torsten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Här är vi alla vänner.

DAY-O. Mi seh DAY-O. Too loud? Should I leave the room? *asg*

Anonym (Allmighty Torstens tuffa moster) skrev 2022-10-28 16:34:01 följande:
    Varför frågar du honom om det? Tror du inte att jag kan föra min egen talam, din drummel. 

Som svar på din fråga, jag flyttar in nu! Jag har bott hos lille Tosses storebror Karsten i några år. Han bor i en stooor lägenhet på på Strandvägen i Stockholm. Lägenheten är fin, men han är en sån gnällspik så nu orkar jag inte bo där längre. Nu tänker jag bo hos lille Tosse tills jag hittar något bättre. Det gör inget om du bor kvar, bara du sköter dig och gör som jag säger!

🤣🤣
    Ey! Don't screw me woman!
    Freddie K skrev 2022-10-28 22:37:06 följande:

*Råkar sparka på Torsten*.

The hell ya! Let me sleep! Goddamnit, yo!
    Freddie K skrev 2022-10-29 08:02:11 följande:
    Vad är det med dig?
    Du väckte mig igår kväll, sen pratade du i telefon jättelänge! Not cool, dude!
    Anonym (Allmighty Torstens tuffa moster) skrev 2022-10-29 15:06:21 följande:

*ropar* "Tossegubben var är du?" "Har någon sett min söte lille Tosse? Jag har inte sett honom sedan igår. Jag förstår inte var han håller hus. Jag tänkte ta lite mått för att sticka lite kläder åt honom. Jag hittade ett så fint rosa garn på rea. Han skulle passa så bra i ett par rosa byxor och rosa tröja. Kanske sockor och vantar och en mössa också...? Men jag måste ju hitta honom först." *irrar vidare och förtsätter hojta* "Tosse lille var äääääär du?"

😂😂😂

Jag är här, yo! Jag har legat och sovit hela dagen för Freddie K väckte mig igår kväll och höll mig vaken ett bra tag. Mi nah likey!
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-29 15:22:19 följande:
    Jag förstår att du inte gillar att bli väckt, men Freddie menade säkert inte att vara taskig. Han ville nog bara ha sällskap. 

Det verkar som att din moster letar efter dig. Hon irrade runt här nyss, och pratade om rosa garn. Hon verkar ha planer på att förvandla dig till en grisfärgad råtta! 😆

Har du sett henne idag?
    Jag såg att hon var förbi här förut. Jag vill inte ha rosa på mig! Skrikandes
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-29 15:26:45 följande:
    Jag förstår dig! 😉
    Jag kan ju inte se ut som en damråtta. Pund intended. :-P.
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-29 15:43:14 följande:
    Med hela utstyrseln som moster verkar planera hade du nog mer sett ut som en mutation mellan en gris och en dammråtta, eller en nyfödd råtta innan den får päls, men jag förstår att dy inte vill se ut som en damråtta!

Jag har inte träffat Elvira än. Är hon lik dig? Hon kanske vill ha rosa kläder? Din moster verkar inte helt hundra. Det kanske går att lura henne att Elvira är du?
    Elvira är lite mindre och rosa. En damråtta är lite mindre och rosa. Så ser man skillnad på oss dammråttor.
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-29 15:55:45 följande:
    Tack för förklaringen! 👍🐀🐁
    You're welcome. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.