Här är vi alla vänner.
Dj Torsten tipsar:
Chronixx.
Koffee.
Två mycket bra artister! .
Dj Torsten tipsar:
Chronixx.
Koffee.
Två mycket bra artister! .
Ska snart gå och lägga mig.
*Kramar om alla i tråden*. Alla som vill ha en kram förstås! .
*2Pac*
Det har jag försökt med. Han är tydligen sån mot andra också. Jag brukar inte svara när han ringer för oftast är jag upptagen eller så ringer han så sent på kvällen och då har jag redan gått och lagt mig.
Sitter och lyssnar igenom 1300 låtar.
Nu ska jag göra som bananen och splitta.
"I rätt ljus är du rätt söt!" "Släck då lampan för f*n!" .
Fler än jag som har blivit utloggade idag? Jag har blivit det flera gånger idag.
Ett visdomsord: "Att ta sig genom livet med livet i behåll, då har man lyckats!"
@flygrl. Var det du som gav mig komplimangen, din spjuver? Tack i så fall. Det värmde mitt hjärta. .
*Varvar ner* till: UB40 - I got u babe.
Haha, ja, vi har tydligen börjat göra det.
Haha! Du har en skön humor, tjejen. . Om jag är Buttman, vad för superhjältenamn ska du ha då? Buttgirl? Haha.
Nu har jag tvättat klart. Skönt!
Ska snart gå och lägga mig.
*Kramar om alla i tråden*. Alla som vill ha en kram förstås! .
*Vaknar* till: Daze - Superhero.
Vaknar till Solsken utanför mitt fönster, vet inte om det finns en sådan låt men kan tänka mig att skriva en om jag någon gång blir musikalisk.
Har ni tänkt på att många låtar är snuskiga?
Jag lyssnar just nu på: The Outhere Brothers - Boom boom boom.
Nu när jag hör den som vuxen tycker jag den är jättesnuskig. När jag hörde den som barn tyckte jag den bara var bra, men förstod inte innebörden, men det gör jag nu.
Jag rensade historiken. Då försvann min spellista så jag får börja om. *Morrar*.
@Alla: Hej på er! Tittar förbi helt kort och hoppas ni har en skön söndag. Skönt med lite sol idag men det verkar mulna på alltmer. Fast själv jobbar jag och skriver det här i en paus.
Hörs!
Don't let 'em fool ya. Or even try to school ya*Ylar*.
*Chillar* till:
blob:www.youtube.com/2f8df7fb-128e-4739-806f-39213de49575