Här är vi alla vänner.
Fast han har inte presenterat namnet på Torstens flickvän vad jag sett.
De kanske är erotiska noveller han skriver.
Men borde ju finnas massor av ställen att publicera dem på, alltså icke erotisk noveller.
Tittar in igen i brist på sömn. Undrar va ni drömmer just nu? :P
Känner mig lite off i tråden som ofta tittar in när ni andra sover men men...
Det är hans kära husdjur. En dammråtta!
Tittar in från min balkong/uterum där jag sitter med katten och en kopp kaffe intill. Härligt väder igen och det blir bättre för varje dag. Till helgen ska det bli uppåt 29°, läge för en tur till stranden då.
Har jobbat idag och efter det löptränat. Gymmet undviker jag pga Corona.
Hur är eran dag då?
Gött väder ute! .
Dagen är toppen. Fast det blir nog inget bad i helgen, inget kul att gå dit ensam.
Ska vi kalla oss för "Vi som är här när ni andra inte är"? Fast det är inte sant.
Jag gillar också denna tråden, lätt att vara här.
Jo då, jag fixar mat men tycker inte det är så roligt och inte så bra. Fast det hänger nog ihop. Bor man ensam så måste man fixa mat, har barn vv här och de behöver också mat.
Gillar att du är en individ, det är äkta. Sen så är vi människor beroende att klossa ihop och sätta etiketter.
Sorry, du är nordbo! Bjuder på den!
En polare hörde av sig, ville komma ut en del i helgen så ev blir det nog något dopp.
Hej mina vänner!
Nu är jag tillbaka, har varit en vecka som tagit mycket energi så jag har inte loggat in här. Ni har varit aktiva med 222 nya inlägg, jag har inte läst ifatt så kan mycket väl missat svara på något ni skrivit.
Kram