Här är vi alla vänner.
Dags att krypa till soffan.
Hi, ho, Silver away!
Dags att krypa till soffan.
Hi, ho, Silver away!
Jag lagade räkcouscous, har funkat länge för mig (puh????) på barn i olika åldrar. Räkor, couscous med grönsaksbuljong och olivolja och Örtkrydda och små ärtor och pressad citron. Matyoughurt till. Och gärna något gott bröd och sallad. Väääääldigt lättlagat. ????
Jag måste få lte namnförslag. Torsten har skaffat sig en flicka, men vet inte vad hon heter än. Några förslag? .
Härligt att kärleken spirar!
Vad säger du om Elvira?
*snubblar* och ger alla en kram. .
Vad känner ni inför sensommarvärmen? Otroligt bitterljuvt tycker jag. Börjar jobba igen på måndag. Men har varit på utflykt med bad idag. Jag hade hoppats på att vi snart kunde återgå och jobba som vanligt på mitt jobb. Men nu verkar det ju som hemmajobb till årsskiftet minst. Hur har ni andra det? Hemma?
Jag tycker om att det blir varmt, hade inte varit roligt med oktober regn och stormar.
Tråkigt när folk inte får jobba, jag tror vi har behov av att umgås med kolleger också. Jag får gå till jobbet och uppskattar det.
Om jag tänker lite ego så ser jag att det kommer vara svårt att få till dejter, svårt med social distans och dejt. Fast jag försöker inte fundera på det för det kostar bara energi.
Imorgon verkar det bli ännu varmare här. Jo. Efter semestern så brukar jag vara så laddad att träffa arbetskompisarna igen. Fattar inte hur jag ska köra igång hemma igen nu....
Här, vilket område av landet bor du i?
Jag gillar värmen och har varit ute ett tag i dag, sitter nu på balkongen med en kall öl. Kan det bli så mycket bättre?
Klart du fixar jobbet, fast som jag skrev förut, vuxenkontakt är viktigt.
Jag älskar kanelbullar, så hoppas du känner dig omtyckt!
Här, vilket område av landet bor du i?
Jag gillar värmen och har varit ute ett tag i dag, sitter nu på balkongen med en kall öl. Kan det bli så mycket bättre?
Klart du fixar jobbet, fast som jag skrev förut, vuxenkontakt är viktigt.
Jag gillar renskav, gott med lite mer husmanskost.
Självkänsla är viktigt, fast den behöver vårdas för att inte gå sönder. Det är något vi är rätt dåliga på i dagens samhälle.
Jag har full förståelse för den mörka sidan, Du är inte ensam om det. Det mörka kan dra ner en djupt och det är svårt att resa sig då. Hoppas att det finns vänner som vet om vad det är.
Coronan är inte något som förenklar livet, men det gäller att anpassa sig för coronan är svår att påverka.
Kom just in från en promenad, sitter med ett glas vin och tycker det ska bli skönt med en dusch!
Ha en bra kväll!
*
KRAM
Oj, vilken dröm jag hade!
Vågar jag länka till min podd här? .
Tråkigt du vaknar på nätterna och inte somnar om direkt, har testat själv så jag vet.