Här är vi alla vänner.
![Solig Solig](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Den blev inte så lång i dag men det var skönt att gå en sväng. Mår bra av att gå.
Jag minns tiden när barnen var små, är rätt skönt när de somnat och man kan slappa och ha lite vuxentid ihop.
Ha en bra kväll!
Jag gjorde bort mig på bussen förut. Jag och mitt boendestöd satt och snackade och frågade om jag behövde köpa något mer när vi ändå var ute. Jag sa högt och tydligt:" JAG BEHÖVER EN SIL", Haha. Jag menade ju inte en sån sil.
Är man inte inne här dagligen så är man snart utanför då det kommer massor av mess här. Fast det är kul när folk pratar.
Tack, generad och glad!
Respekt för varandra är något vi är dåliga på, många och det är inte bara på krogen utan i köer eller skattefusk eller doping. Finns så många exempel på att vi är ego.
Nu finns det många som inte är det och de är på min pluslista!
Jag har serverat på nattklubb, inte så mycket men tillräckligt för att veta vad det innebär. Det var kul många gånger men "kunder" som är fulla och dryga kan vara så jobbiga och elaka. Fast många var bra också och det är dem jag försdöker minnas.
Jag går inte ofta på ställen med dans, blir hellre en sväng till pubben. En eller ett par öl och sen snacka med folk. Just dansen på klubbar är inte så kul längre.
Sov gott mina vänner!
Tittar förbi som hastigast och säger hej till alla! Har landat på mitt jobb och ska strax börja langa käk till hungriga gäster. Hur är eran dag?
Hej!
Nu är inte jag hungrig längre, potatismos, renskav och rårörda lingon. Och dagen har varit bra men är så trött nu i kväll.
Jag har gått och trott hela dagen att det var fredag idag och när jag kom hem så kom jag på att det bara är torsdag. .
Jag är ny här och ville bara säga hej. Trevligt med en lite anspråkslös tråd!
Hej och välkommen!
Jag älskar kanelbullar, så hoppas du känner dig omtyckt!