Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

burleskburkläsk skrev 2025-02-19 13:24:36 följande:
    Du är välkommen! 🤗
    Tack så mycket hörru! 🤗
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-19 09:54:50 följande:
    Hahahaha snyggt 😆

Vill man så kan man byta ut jordgubbar mot mask till midsommar... 🤔
    Mmmm det låter lockande, men jag skippar nog det eftersom jag är vegetarian 😅 Annars hade jag testat 😉
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-19 06:26:42 följande:
    Jadå nästan som att vinna Euro Jackpot 🥳

Jadu kaffe är tunga grejor, jag har en gång blivit berusad eller snarare förgiftad av kaffe, det var länge sedan och på en arbetsplats där vi hade lite att göra just den dagen och pumptermosen bara fylldes och tömdes hela tiden, slutade kl 18 och fick gå hem med cykeln och då var jag på väg att ramla in i buskar, låter kul, var inte kul 😅

Jaa Eslöv blir fel, rätt landskap dock 😏

Jadå Halmstad är ingen dum stad.
    Förstår precis! Det kan lätt bli för mycket om man har fri tillgång ☕️☕️☕️ Ja, det låter faktiskt kul, men jag kan tänka mig att det gör sig bättre som minne än som upplevelse 😅

Då håller du till där i krokarna i alla fall då! 😊
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-19 08:27:10 följande:

Eurydike, hur länge har du varit här på FL och hur har resans gång sett ut?

Resans gång 🙈😂 låter som att du kommer börja med "Det var en gång..." 🤣🤣🤣

Jag har varit här i två omgångar och jag börjar såklart berättelsen med?

Det var en gång en student som hade en viss benägenhet att lätt bli uttråkad när hon pluggade på distans. Dagarna var många och långa och studenten behövde hitta ett lämpligt tidsfördriv. Hon öppnade locket på sitt urgamla brädspel aka bärbara dator och sögs in i spel. Platsen hon hamnade på var Familjeliv 😂

Det var en gång (till) när samma student hade pluggat färdigt för länge sedan. Den före detta studenten hade lämnat en relation, men inte flyttat ut ur den gemensamma lägenheten ännu. Därför spenderade hon sina kvällar i ett enda rum och det var då hon mindes spelet och öppnade locket igen?

Hur hamnade du här? 😊
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-19 22:27:22 följande:
    Komiska är att du skrev 22:24.

Skall förklara, jag gick precis back en sida för att kolla när du skrev tidigare 09:27

Tänkte vänta med att skrivs 22:27, detta kollade jag 22:24, alltså samtidigt som du skrev 🤣
    Oj då! Då hann jag precis före! Jag brukar vara en sån som är sent ute och sticker in foten i dörren sekunden innan den stängs 🤣 Nu måste jag tyvärr jobba en liten stund till!
  • Eurydike
    Eurydike skrev 2025-02-19 22:41:14 följande:

Det var en gång en student som hade en viss benägenhet att lätt bli uttråkad när hon pluggade på distans. Dagarna var många och långa och studenten behövde hitta ett lämpligt tidsfördriv. Hon öppnade locket på sitt urgamla brädspel aka bärbara dator och sögs in i spel. Platsen hon hamnade på var Familjeliv 😂

Det var en gång (till) när samma student hade pluggat färdigt för länge sedan. Den före detta studenten hade lämnat en relation, men inte flyttat ut ur den gemensamma lägenheten ännu. Därför spenderade hon sina kvällar i ett enda rum och det var då hon mindes spelet och öppnade locket igen?

Hur hamnade du här? 😊
    Tre punkter har visst blivit frågetecken på vissa ställen!
  • Eurydike
    Eurydike skrev 2025-02-19 22:41:14 följande:

Hur hamnade du här? 😊
    Det var det här spelet jag syftade på i min berättelse! En riktig skräckupplevelse när man var barn 😱 Kom på att det jag skrev blev ganska obegripligt om man inte sett filmen! Nu måste jag kila 😊

">

• Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-20 17:12:45 följande:

Hej i tysta tråden! 😶

Hej där! Nu bryter jag tystnaden 😶
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-20 10:41:15 följande:
    What happens in Jumanji, stays on Youtube!Tungan ute
    Som vi alltid brukar säga! 😉😂
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-20 11:25:51 följande:
    Tänkte inte så långt men fattar nu iaf! 😅

Första var bra andra vet jag inte om jag nånsin kommer att se, tråkigt att bli besviken om den är skit.

Kila lugnt 🤗
    Förstår det!

Jag har bara sett ettan som barn och då var den sjukt läskig, men bra. Ibland är uppföljare riktiga besvikelser.

Det blev en lång jobbdag! Jag brukar ha mer tid att skriva på forumet, men ibland klumpar jobbet ihop sig lite 🤗
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-19 22:30:07 följande:
    Men vegetarisk mask då?   ...ja du vet spaghetti  😋
    Jag får väl säga som Timon och Pumba, att det är slemmigt men mättande 😋
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-19 22:35:52 följande:
    Hahaha ja verkligen bättre som minne 😅

Jadå, är native skåning 😆

Jag kommer från nordvästra Skåne.
    Bor nu i nordöstra skåne.

På ett circus var håller Eurydike till då? 🙃
    Då pratar du skånska gissar jag? Min lärare i gymnasiet gjorde det och det var fint att lyssna på 😊

Jag har bott i Götaland, Svealand och Norrland. Just nu bor jag i Götaland!
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2025-02-21 20:32:40 följande:
    Tack för det! Haha, nä smart är jag inte, och inte heller tror jag att du skulle vara så simpel! Fast simpelhet kan också vara en eftersträvansvärd egenskap emellanåt. Nå men dialekter kan vara helt trevliga. Sydsvenska dialekter är jag inte så hemma i, fast jag såklart hört dem. Är det kanske så att de dialekterna och danska ligger närmre varandra än övriga svenska dialekter? Min okunnighet rörande det gör sig gällande här, men jag får skylla på att jag inte är någon Sverigekännare.
    Fultextad är oerhört smart och oerhört ödmjuk! 🤩
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-21 20:15:54 följande:

Freddie, vad händer ?

Hur går det med spelen ?

Vad lirar DJ Torsten i kväll ?

Jag har dj'at lite btw...dock var jag ingen DJ Torsten 🤣

Freddie och Torsten sover oftast så här dags! Ibland drömmer de mardrömmar och kikar in här, men oftast inte. Jag och Freddie brukar säga att han går upp när jag går och lägger mig 😴🌙
Svar på tråden Här är vi alla vänner.