![Litenmenhård](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
-
Det här är den så kallade "Djungel-versionen" av Purple rain.
.
-
Nu ska jag natta mig själv, sen Torsten. Ja, ni fattar. Natti på er!
-
*Vaknar till*: Stand by me.
-
Här kommer ännu ett freestyle.
.
-
I don't care who fell. I ain't gonna kiss and tell. Just like Wilhelm Tell, I'm aiming and shooting. But like Bob Marley, I'm burnin and lootin. I'm the real deal. I don't care how you feel. I'm the most important person in my life. I ain't got no kids or no wife. I'm livin it hardcore, but what for? Just because I can. I'm the original gangstah ,man. me and Torsten are makin you scream and shout. Now I'm out.
Peace!
-
Till mitt försvar måste jag säga att jag kan verka knäpp, men det är bara för att när jag blir knäpp på riktigt så vet folk redan det.
. Jag är ganska "normal" egentligen.
-
Mi have the latest slang".
-
*Kikar in en snabbis innan läggdags*.
-
God kväll. Jo, jag är kvar. En liten stund till i alla fall.flygrl skrev 2020-06-15 20:08:46 följande:Go kväll! Det lyser grönt så du verkar va kvar. Jag sitter ute i solen och det är riktigt varmt och skönt fast klockan är över åtta. What?s up?Referenser både till Bob Marley och Wilhelm Tell. Coolt!Litenmenhård skrev 2020-06-14 09:42:09 följande:
I don't care who fell. I ain't gonna kiss and tell. Just like Wilhelm Tell, I'm aiming and shooting. But like Bob Marley, I'm burnin and lootin. I'm the real deal. I don't care how you feel. I'm the most important person in my life. I ain't got no kids or no wife. I'm livin it hardcore, but what for? Just because I can. I'm the original gangstah ,man. me and Torsten are makin you scream and shout. Now I'm out.
Peace!
Knäpp/normal/knäpp...whatever...vem bryr sig?! Jag är också ganska knäpp. Jag gillar knäppt.
. Gött att sitta ute nu på kvällskvisten. Det har varit så varmt idag.
Jo, det rullar på här. Det tredje avsnittet av podden ligger uppe.. Hur är det själv?
Bra att jag inte är ensam med att vara knäpp då, haha. :-P.