Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

*Öppnar handväskan.* 🧳

Kom här Torsten! Hoppa i väskan bara, det är ingen fara 🐭 Jag ska gå några ärenden på stan och vill ha sällskap ☺️

• Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-10 17:46:45 följande:

Woke up this morning, with a funny, funny feeling and that feeling wasn't a normally feeling. *Ylar till Peter Tosh-Reggae Mylitis.*

Ylar med i låten 🐺
  • Eurydike
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2025-02-12 11:41:38 följande:
    *Hoppar i handväskan*. Stäng inte helt. The darkness, she frightens me. 
    Förstår dig! Jag är också mörkrädd 😱 Tack för sällskapet idag! Det får vi göra om 💃🐀
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-12 11:42:49 följande:
    Har du någon gång känt dig annorlunda eller typ som inte dig själv när du har vaknat på morgonen? Det händer mig ofta. Typ som att man ser sig sig lite från utsidan, om du förstår vad jag menar? Svårt att förklara, men.
    Det låter som att du är riktigt avkopplad och att hjärnan har varvat ner ordentligt! Tror inte att det är något dåligt, utan något bra 😊 Men det kan ju kännas obehagligt ändå. Jag brukar säga att jag sover med ena ögat öppet, så jag har väldigt kort startsträcka. Däremot kan jag känna mig illamående av trötthet om jag har sovit dåligt, men när det går över blir jag bara piggare och piggare och piggare.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-13 07:01:27 följande:
    Jo, kanske, men jag börjar ju fundera. Det känns lite märkligt och obehagligt på något sätt.
    Det förstår jag verkligen och så är det ju aldrig kul att känna 🤔
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2025-02-13 21:18:16 följande:

Hej på er. I dag fick jag en möjlighet att sitta nere vid havet då skymningen kom, där i kylan. Fint att få lite utsikt. Vi får se om samtalskontakten jag har kan leda till nya insikter, jag har många frågor och resonerar, jag hoppas att han kan besvara dem. Det tror jag nog. Hoppas också att jag är klok nog att förstå svaren och kunna använda dem på ett bra sätt. Sköt om er, livets vandrare.

Hallå där i natten! Det låter som en stämningsfull upplevelse och en vacker utsikt. Vad bra att du har fått samtalskontakt nu och att du låter hoppfull! Många frågor är bra och ibland förstår man svaren först långt senare. Vissa insikter kan komma efter flera år, så har det i alla fall varit för mig även om jag hoppas att du ska slippa vänta så länge. Jag tror säkert att du är klok nog att förstå svaren och hoppas att du får med dig nya verktyg! Sköt om dig också och hoppas att våra vägar korsas snart igen under livets vandring!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-13 15:23:35 följande:

Nu har jag laddat ner Tychoon Railroad och jag fattar ingenting och när jag inte fattar något med en gång så brukar jag lägga ner det ganska snabbt, men det här kommer jag att sitta med ett tag för jag vill gärna klara det, för det kostade ju ändå 300 kr, för tre spel.

Då får vi hoppas att du lyckas klura ut det då så du får valuta för pengarna! 🤩
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-14 06:51:43 följande:
    Rättelse: Det kostade 30 kr. Lite skillnad. Skäms. 2,99 Euro kostade det. Ja, men det är irriterande att jag inte riktigt har lärt mig hur det funkar än, men det gör jag nog till slut. .
    Oj! Vilket kap! Det var ju verkligen billigt för tre spel 🤑
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-14 16:21:59 följande:
    Ja, verkligen, men Steam är billiga, men dem har inte alla spel har jag märkt, men många har dem. 
    Vad bra! Synd att de inte har alla spel, men kul att de har många. Jag har inte Steam, utan får nöja mig med att spela klädpoker med mig själv. Det blir vinst varje gång 😂
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-14 16:29:05 följande:
    Haha, det var roligt sagt! Drömmer. Det kan man ju tolka lite hur man vill, tänker jag. Tungan ute
    Jag ville skoja till det lite och det är fritt att tolka hur man vill 😅
Svar på tråden Här är vi alla vänner.