Här är vi alla vänner.
*Öppnar handväskan.* 🧳
Kom här Torsten! Hoppa i väskan bara, det är ingen fara 🐭 Jag ska gå några ärenden på stan och vill ha sällskap ☺️
*Öppnar handväskan.* 🧳
Kom här Torsten! Hoppa i väskan bara, det är ingen fara 🐭 Jag ska gå några ärenden på stan och vill ha sällskap ☺️
Woke up this morning, with a funny, funny feeling and that feeling wasn't a normally feeling. *Ylar till Peter Tosh-Reggae Mylitis.*
Hej på er. I dag fick jag en möjlighet att sitta nere vid havet då skymningen kom, där i kylan. Fint att få lite utsikt. Vi får se om samtalskontakten jag har kan leda till nya insikter, jag har många frågor och resonerar, jag hoppas att han kan besvara dem. Det tror jag nog. Hoppas också att jag är klok nog att förstå svaren och kunna använda dem på ett bra sätt. Sköt om er, livets vandrare.
Nu har jag laddat ner Tychoon Railroad och jag fattar ingenting och när jag inte fattar något med en gång så brukar jag lägga ner det ganska snabbt, men det här kommer jag att sitta med ett tag för jag vill gärna klara det, för det kostade ju ändå 300 kr, för tre spel.