Här är vi alla vänner.
Jag köpte nya hörlurar idag. Tyvärr fanns de inte i guld den här gången utan de här är ganska färgglada, men väldigt bra ljud i de. .
Jag köpte nya hörlurar idag. Tyvärr fanns de inte i guld den här gången utan de här är ganska färgglada, men väldigt bra ljud i de. .
" I only wanted to see you laughin in the purple rain."
Torsten you're too girlie girlie. *Nynna*.
God morgon kamrater. Det har hänt en hel del de senaste dagarna och jag måste snart resa bort ett tag, vet inte hur det blir med internet under den tiden. Så nu vet ni ifall det blir så att jag försvinner lite grann.
Någon mer än jag som får ångest av att köpa grejer? Det kan vara allt från matvaror till datorer och sånt. Jag vet inte varför jag får det, men jag får liksom dåligt samvete.
Nu har jag inte sagt något på fem timmar, haha.
Jag har en liten text på g åt er om ni är intresserade? .
Oj, vad lång den blev.
BTW. Jag kanske kommer förbi Stockholm i sommar när jag ändå ska åt det hållet. .
Någon mer än jag som får ångest av att köpa grejer? Det kan vara allt från matvaror till datorer och sånt. Jag vet inte varför jag får det, men jag får liksom dåligt samvete.