flygrl skrev 2020-04-21 13:27:05 följande:
Hallå där! Har följt dina datorproblem här i tråden med trasig dator ?> ny dator ?> missnöje med nya datorn ?> en till ny dator osv. Kan bara säga: hoppas det löser sig till det bästa snart...
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
Mortiscia80 skrev 2020-04-19 15:10:05 följande:
Lite samma här, ska snart ta ut junior i barnvagnen på en härlig promenad i vårsolen! :)
Ja nu har det tagit sig en ny vändning! x) Jag funderar på om jag inte ska försöka laga den jag har trots allt... Den må vara gammal osv men den är då piggare än den nyköpta jag sitter på nu! Spelar flashspel på Facebook och det är seeeeegt, vilket det inte är med min egen dator.
Har fångat några till Pokémons idag men jag tycker det är alldeles för svårt att få pokébollar att kasta! Om jag kommer till ett pokéstop så får jag max tre stycken, och det är långt mellan dem dessutom. Sedan har jag nån quest nu som gör att jag inte ens får samla från alla stops, utan då måste jag gå i battle med en fiktiv karaktär, som nyss spöade skiten ur mina tre starkaste Pokémons, så jag fick inget från det stoppet... Får se om man orkar fortsätta.