Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2025-01-13 16:49:30 följande:

*Kikar in*.

*Kikar ut* 👀
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-17 14:54:59 följande:
    Såg du något spännande?
    Ja, jag gläntade på persiennerna och upptäckte att hela världen fortfarande existerar utanför fönstret. Den hade inte stannat upp bara för att jag låg sjuk i min säng 😂
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-18 14:00:09 följande:
    Aww, är du sjuk? Hade gärna kommit med soppa till dig.
    Jag har blivit frisk nu, men det var en segdragen rackare till förkylning 🤧 Soppa hade varit smarrigt det! 😋
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-18 14:04:29 följande:
    Eller, ja. Det var rättare sagt en härdsmälta som ett av mina kärnkraftverk fick. Hela stan bara dog.
    Jösses! Där går det vilt till 😬
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-19 12:19:39 följande:
    Gött att du har blivit frisk igen. .
    Eurydike skrev 2025-01-18 19:33:15 följande:
    Jösses! Där går det vilt till 😬
    Ja, något kanske. :-P. Jag fick börja om på en ny stad. Lite frustrerande nu när jag har listat ut hur man ska göra med vissa grejer, men så är det. 
    Ja, det är så segt att vara sjuk! Det känns som att tiden står stilla 🐌

Skönt ändå att man kan börja om igen! Nu får vi hoppas att du slipper fler kärnkraftsolyckor 😅
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-22 14:30:04 följande:
    Jo, jag vet. 

Godzilla kom istället den här gången. This ain't Tokyo. Get out of my town! Haha. :-P. Jag kom på att man kan ta bort funktionen:" katastrofer". Då blir det inga fler katastrofer och man kan bygga sin stad lugn och ro. .
    Hellre Godzilla, om man måste välja alltså! Vad bra att man kunde ta bort det och vilken tur att du kom på det 😊 Då får du fortsätta bygga i lugn och ro!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-22 14:30:54 följande:

I got a hot date. Saturday 25th. .

Så spännande! Du får berätta hur det gick 😃🔥
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-25 11:27:40 följande:

Nu åker jag. Wish me luck! Skrattande

Spännande! Lycka till 🍀☺️
  • Eurydike
    Anonym (Kattflickan) skrev 2025-01-25 10:00:47 följande:

🐈🐾Tassar in i tråden och önskar er en god helg😻

Man tassar! 🐾 Då får jag önska en god helg tillbaka 😋😻
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2025-01-25 14:30:12 följande:

Jaha, jag tittar in igen som ni ser. Jag hänger ju här i perioder, men när jag är låg orkar jag inte vara så social. Livet rullar vidare, jobbet går bra. Väntar trevligheter ikväll :)

Det är alltid kul när du tittar in! Jag förstår att du inte orkar vara så social när du är låg, så brukar jag också känna. Skönt att jobbet går bra och trevligheter låter verkligen trevligt! 🤩
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-01-26 15:23:05 följande:

Jag sitter och skypear! .

Tur att du satt ner när du skypeade så länge! 😄
  • Meddelande borttaget
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-05 11:04:24 följande:

Älskling, jag är hemma! .

Välkommen hem, oavsett vem av alla oss älsklingar här i tråden du syftar på 😃
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Eurydike
    Anonym (HEJ) skrev 2025-02-06 06:52:46 följande:

Hej!

Har ni några bra tips om att hur man glömmer saker som man skäms över. Jag vaknade i morse och fick en jobbig tillbakablick!

Hej!

Det är jobbigt sånt där! Jag brukar försöka tänka att det säkert bara är jag som minns det och att alla andra har glömt bort det för länge sedan. Man är ju huvudpersonen i sitt eget liv, men inte lika viktig för andra.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-06 17:15:36 följande:

Det verkar som att någon har försökt att sabba tråden igen. Det gillar jag inte! Demon

Det var jag som sabbade tråden den här gången! Sorry! Men jag tog i alla fall ansvar och anmälde inläggen 😅
  • Eurydike
    Anonym (HEJ) skrev 2025-02-06 17:05:20 följande:
    Fler tips?
    Ett till tips kan vara att fundera på hur ofta du tänker på pinsamma saker som andra gjort? Det gör man i princip aldrig och då gäller säkert samma sak för en själv och varför bry sig om något som ingen ens minns? Du kan också tänka att det är mänskligt att göra pinsamma saker och att alla gör det. Det är alltså helt naturligt.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-07 07:16:36 följande:
    Har du varit olydig? Tungan ute. Nåja, det är nog inte så farligt. .
    Jag passar på när du sover vettu 😉 Men jag lovar att inte göra om det ☺️
Svar på tråden Här är vi alla vänner.