Här är vi alla vänner.
flygrl skrev 2020-06-09 18:57:52 följande:
Hmm...måste kolla texten för se va låten handlar om. När du nu associerar mig till en låt. Fast rätt skön låt är det ju. Även om jag själv lyssnat mycket mer på Youth Of The Nation som du ju i stället associerar till Mortiscia80. Det kan absolut va spännande filosofera över dom stora frågorna. Även om man inte löser dom kan man säkert lära sig en del ändå. Ödmjukhet tex.
Så Torsten är en riktig fighter då? Min kisse har hetsigt temperament och vi fajtas vilt ibland...brukar sluta med att mina händer och armar blöder faktiskt.
Litenmenhård skrev 2020-06-08 17:40:45 följande:
Det verkar inte som att The Big Bang Theory går ikväll. Hoppas dem inte har slutat visa det nu.
Litenmenhård skrev 2020-06-09 08:37:54 följande:
Jag vet inte om man kan det, haha. Fast jag är det ändå. Buddismen för mig verkar vara den mest vettiga religionen, även om det inte är en religion utan mer ett levnadssätt.
Jag vet att en del buddister öht inte går med på att buddismen är en religion utan en livsfilosofi och det stämmer ju bra med det du säger då.Blir impad av din kreativitet.
Litenmenhård skrev 2020-06-09 16:53:56 följande:
Torsten is going gangstah to:
Fast har du tänkt på att om scenariot med att återbefolka Jorden från bara fyra människor blir verklighet kommer alla bli ena jävlar på att lira banjo? (Den sista färden du vet)
Jag bara associerar dig med den låten, vet inte varför. .
Ja, han är en riktig fighter ibland, hehe.
Ja, det får vi göra. Jäkla kanal 5!
Haha, ja, den kommer jag ihåg. Lät så kul när du sa: " Fast har du tänkt på att om scenariot med att återbefolka Jorden från bara fyra människor blir verklighet kommer alla bli ena jävlar på att lira banjo? (Den sista färden du vet)".