Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Jag vet att jag har problem med "de" och "dem" när jag skriver, men jag har lärt mig ett knep så förhoppningsvis blir jag bättre på det. 

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Cinnamonbun skrev 2021-08-11 08:40:21 följande:
    Det är såklart bra att hålla koll på skrivregler, men sådant kan också rättas till i efterhand av en redaktör. Jag skulle säga att det är ännu viktigare att reflektera över vad det är man vill berätta och varför. Och att hitta något lite unikt i det i förhållande till andra författare.
    Jo, det har du ju rätt i. . Jag brukar skriva lite filosofi ibland blandat med lite humor. .
  • Freddie K

" I am sik." " I'm sorry.". Haha.

Nej, men faktum är att jag är råförkyld. Ska dricka mycket vätska och vila ett par dagar så får vi se om det går över.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-12 08:15:44 följande:
    Oj då! :o Krya på dig!
    Gracias, bonita. . Tror det är lite stressrelaterat också. Har ju haft så mycket att göra på jobbet.
  • Freddie K

Varför får man bara sätta in 10000 kronor på en två-veckors period? Det är ju värdelöst!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-12 10:27:09 följande:
    Vunnit på Triss eller? ;)
    Haha, nej, jag önskar det i alla fall. Jag hade lite kontanter hemma som jag behövde sätt in.
  • Freddie K

Dis one's dedicated to all them rude boys. *Ylar*.

• Freddie K

Det känns som att det är glapp i min hjärna. :s.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-12 18:07:03 följande:
    Välkommen till klubben.... Såna dagar har man ibland x)
    Haha, ja, precis. Men det känns lite skumt. Nästan schizofrent. Har du känt så någon gång?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-12 18:12:29 följande:
    Det är svårt att säga! Jag vet ju inte riktigt hur det känns för dig, förstår att det också kan vara svårt att beskriva.
    Jo, det är det väl i och för sig. Men liksom jag känner mig lite som flera olika personer idag. Tankarna är i lite oreda idag. Kan kanske ha att göra med att jag är förkyld och inte riktigt kan tänka klart på grund av det?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.