JonasSa skrev 2020-11-03 09:45:41 följande:
Jag tycker att man känner din energi för att sy till sonen. Jag blir varm inombords. Det är äkta kärlek i dint vardagliga ord.
Men att hoppa över frukosten är för det flesta inget bra hopp, fast jag gör det ofta själv också.
I dag händer inte mycket, är förkyld och inte välkommen till jobbet. Jag har lite jobb jag kan göra hemma i alla fall så det blir väll lite sånt.
Fast jag tittar nog in här på FL en del, social kontakt är härligt. Inte lika fint väder här, det är höst. Hoppas du och sonen passar på att njuta av det fina höstvädret, jag tycker det är skönt att vara ute när det är höstigt krispigt.
Ja jag älskar honom innerligt :) Och han älskar mig, det märks att han är lycklig. Och alltid glad! Hälsar gärna på alla han möter med ett stort leende. Jag hoppas han växer upp och får ett fint liv.
Jag slutade äta frukost i tonåren och det var först någon gång efter 35+ som jag började med det igen så nu försöker jag hålla mig till det, kroppen trivs bäst då, men jag är ofta väldigt trött först, sedan blir man distraherad och vips är klockan 10.
Aj då, jag hoppas du kryar på dig snart! Så fort man får lite hosta eller halsont funderar man ju på corona dessutom, men de flesta har ju helt vanliga förkylningar som tur är :) På vårt lokala sjukhus har vi inte ens 15 personer inlagda så det kan väl inte vara så illa då tänker jag, men tar det otroligt försiktigt nu ändå.
Det kanske blir en tur till lekparken idag faktiskt :) Vi har varit så mycket i trädgården på sistone när det har varit så blött så han vill nog gärna leka lite.
JonasSa skrev 2020-11-03 09:46:45 följande:
Ja men jag har min personal på jobbet, inte lätt att leda folk utan närvaro. De klarar sig bra men det är hos dem jag vill vara.
Du är någon slags chef med andra ord? Du kanske har nämnt det förut men mitt arbetsminne har en del trasiga sektioner kan man säga ;)