Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-08-01 18:12:26 följande:
    Stackare. Det kanske blir bättre sen när du flyttat, mat smakar bättre med sällskap och man får mer lust att laga maten också!
    Aniiee skrev 2021-08-01 17:50:49 följande:
    Låter gott. Själv får jag tråkig falukorv.
    Falukorv kan vara helt ok också ;) När det gäller mat har jag inget emot om det är lite Plain Jane emellan varven.
    Jo, kanske det. Så tråkigt att äta mat ensam i alla fall.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-08-01 23:59:46 följande:
    Talk it out!
    Tack, men jag är yrvaken. Ska försöka sova igen och hoppas på att jag drömmer något fint nu. See you tomorrrow! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-02 07:12:37 följande:
    Kör på! :)
    Jo, alltså. Jag tror att det man äter spelar någon roll för hur man drömmer på natten Igår åt jag chips, vilket jag inte gör så ofta, men när jag gör det så har jag märkt att jag drömmer konstigt. 

God morgon, förresten. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-02 07:29:20 följande:
    God morgon! :)

Jo men du har rätt, det har visat sig i "undersökningar" (ursäkta bristen på källor) att man kan få mardrömmar/konstiga drömmar beroende på hur man äter innan man sover. Nu minns jag inte om det berodde på hur nära inpå man åt (helst inte efter kl 18) eller hur mycket eller om det kunde påverkas av just vad man ätit, men min gissning är att det är en kombination.
    Jo, det är ju så. Lite kul när man kommer på saker i alla fall. Finns det någon forskning om vilken mat eller så som ger en mardrömmar? är till exempel mer nyttig mat bättre för det, om man säger så?
  • Freddie K

Morty: Du som har koll på det mesta. Jag tänkte ge ut "Guldgrävare jack", men är lite osäker. Den är på 20-30 sidor med bilder. Tror du dem skulle ge ut den? Jag tänkte eftersom den är så kort?

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-02 08:38:54 följande:
    Inte helt otänkbart, men jag vet inte riktigt hur berättelsen artar sig och vilka som ska läsa den, om den är skriven för unga kanske det funkar men för vuxna behöver den vara längre.
    Ok, tack för input. Den är nog för alla egentligen. Jag ska försöka ge ut den i alla fall, så får vi se vad som händer. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-02 08:38:54 följande:
    Inte helt otänkbart, men jag vet inte riktigt hur berättelsen artar sig och vilka som ska läsa den, om den är skriven för unga kanske det funkar men för vuxna behöver den vara längre.
    Du har inte läst den? Den finns på nätet. Ska leta upp adressen sen. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-02 08:47:31 följande:
    Precis, du la väl ut en del här men sen vet jag inte vad som hände så länka gärna ;)
    Ok, jag länkar den sen. . Jag har en hel del där nu faktiskt, men mer kommer det bli. :s.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.