Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2024-10-05 11:35:29 följande:
    Tack! Glad

Jo, det har jag väl. Försöker fokusera på jobbet för det är jag i alla fall bra på. Vi ska börja filma min senaste kortfilm snart. Den jag berättade om, om du kommer ihåg? Det har gått lite si så där med det, för vi har inte haft någon bra utrustning, men hoppas komma igång med det snart.
    Varsågod! 😊

Det låter bra det! Spännande och den minns jag att du berättade om 🤩 Har för mig att Torsten ska ha en biroll, men kanske minns jag fel 🐀 Håller tummarna för att det löser sig med utrustningen så ni kan komma igång snart!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-10-05 16:05:48 följande:

Förresten, vet ni vad en finsk sommarsoppa är? Det är vodka i en blommig tallrik. *asg*.

Får testa att laga det någon dag! 😋
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-10-07 16:09:01 följande:

ET: Jag vet att vi har tagit en paus, men jag måste berätta en sak. Kan jag skicka ett pm?

Klart du kan! Det är bara att skicka 👽☺️
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-10-14 05:55:45 följande:

Jag sms:ade lite med min coach i helgen. Vi brukar inte höras av då, men jag skrev att jag satt och fixade med Print Screen och att det tog ett tag innan jag kom på hur man gjorde. Då skrev han att han är så stolt över mig. Då blev jag rörd. Har man gått hela livet och fått höra att man inget duger till eller att det man gör bara är skit, så är det skönt att få den bekräftelsen ibland. Jag måste säga att han är nog mitt största fan. Glad

Vad kul! Han är grym din coach och jag förstår att han är stolt över dig 🤩🙌👏
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-10-14 16:04:41 följande:
    Tack! Ja, han är kickass! . Han har hjälpt mig så mycket med allt och jag fattar inte hur han orkar, men det gör han så det ska han ha all kredd för. 
    Tillsammans är ni ett riktigt dream team ✨🌈⭐️
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2024-10-18 21:52:20 följande:
    Hej Eurydike. Hoppas att allt är bra med dig. 🤗
    Hej RaYzLeR! Kul att se dig igen och hoppas att allt är bra med dig också! Nu är jag både kaffefri och rökfri. Fast rökfri har jag iofs alltid varit. Jag har aldrig ens testat 🤗
  • Eurydike

Halloween närmar sig med stormsteg och hur kan vi fira det här i tråden? 🎃 Jo, under den dagen kan tråden byta tema till det lite (mycket) mer skrämmande Här är vi alla ovänner 😱 Då kan vi ta fram alla våra värsta sidor och vara allmänt elaka och ovänskapliga mot varandra? Skojade bara! Vilken fruktansvärt dålig idé 😅

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-10-20 09:47:56 följande:

Dj Torsten is playing: R.Kelly-I believe I can fly.

Det tror jag också att du/han kan 🦅
Svar på tråden Här är vi alla vänner.