Här är vi alla vänner.
För att göra lite reklam för mig själv.
För att göra lite reklam för mig själv.
Tja. Hur är läget? .
God dag allihop! Efter en datorkrasch har jag nu återigen hittat tillbaka till den digitala världen. Nu återstår att föra över en massa filer från tidigare hårddisken. Suck...
Lite samma här, ska snart ta ut junior i barnvagnen på en härlig promenad i vårsolen! :)
Du, det finns de som är mycket värre. Håkan Hellström t ex brukar kunna nämnas i sådana sammanhang x) Och han är ändå en kändis som tjänar bra med cash på sin "sång". Nej då, jag tyckte den var bra, skön känsla och definitivt inte dålig sång.
Haha, ja lätt. .
Aha, det är den låten. Den har jag på en skiva någonstans. .
Hon bara kissar på andras skor? .
Någon som kan det här med Youtube sen de gjorde om? Jag hittar inte mina grejer. .
Torsten, sluta snarka!
Stålmormor:
Backe upp och backe ner gick hon. Min mormor. jag fattar inte hur hon orkade. Nu gör hon inte det. Hon är närmare 90, tanten, men då, då när hon orkade, sprang hon upp och ner för backen. Det fanns inget hon inte klarade!
Början på min bok Stålmormor.
Japp, det är jag. . Ingen skönsång direkt, men.
Jag har fler låtar. .
Haha, ja, det tycker jag att det är. Speciellt då när man hade en tjej som tvingade en att kolla på det varenda fredag. :-P.
Jag ska med ut med en kopp kaffe om en stund. Har pratat i telefon den senaste timman, hehe. .
Det är bra här. Varmt bara.
Jag har ett problem. Det är så här att jag kan inte ringa till min kompis eller sms:a henne. Jag kommer bara till telesvar och sms:en går inte fram. Så oerhört frustrerande! Hon har nyligen bytt operatör, men jag tycker inte att det borde vara orsaken. Hon har inte heller pillat på inställningar på mobilen eller råkat blocka mig. Vad tror ni kan vara för fel?
Då ska ni höra mig i duschen. Låter för jävligt! . Jag skyller på akustiken. Haha.
Har testat flera tillskott på recept från läkare och från hälsokost.
Dom säger att de inte är så vanligt med allergi mot b12/folat så dom vet inte riktigt vad man ska göra åt de.
Förutom att äta kött som innehåller b12, men de höjer bara värdena ett tag sen har dom sjunkit massor igen.
Tittar förbi som hastigast och säger hej till alla! Försöker återkomma senare.
God söndageftermiddag y?all!
Har märkt att jag inte är nåt vidare på att ta en sån här tråd sådär laidback som man väl egentligen borde. Jag känner alltid att jag vill svara alla och kommentera allt och det är kanske lite orealistiskt. Fast det är sån jag är så nu kör jag på det med svar på ena och andra...
Hoppas alla har det bra därute!
Jodå, det blev promenad till lekparken idag också :) Ikväll ska maken göra hemmagjorda hamburgare med strips, vi har air fryer :D
Ja, det är min egen mormor jag skriver om. Håller på att skriva en bok om henne och om mitt liv.
Jo, jag har rätt nummer. Trodde det var driftstörningar först också, men det har varit så i ett par veckor nu. .
Haha, jag dansar inte. Speciellt inte i duschen, även om jag har en badmatta. .
Spansk reggae är rätt häftig, tycker jag.
Ett skämt från min stand-up:
Ni som känner mig vet att jag är en ord-nazist. Jag har gått och tänkt på ett ord ett tag. Ni vet president Putin? I Sverige säger vi ju Putin. I Danmark blir det Puttin, i Frankrike blir det Putain och i Spanien blir det Puta. .
Mardrömmar. .
Undrar hur många av smurfarna som är homosexuella?
Tja. . Hur är läget?
Skönt att man kan få jobba hemifrån när det behövs.
Nu sover Torsten så gott. Ska strax med gå och lägga mig.
Snart kommer Torsten the movie. .
Jo, samma här. Kul att se hur svenskarna inte bara influerat USA utan även också i viss mån byggt upp landet. .
Historia är ju kul. Samma sak med religion. Jag är varken rojalist eller religiös, men jag tycker det är intressanta ämnen.
Sitter och jobbar lite. Får lite dåligt samvete av att inte ha varit på jobbet på typ tre veckor. Får se när jag går tillbaka dit. Är nog hemma nästa vecka med.
Jag har inga symptom. Det är här Psykiskt. Därför jag får lite dåligt samvete.
Jag tog bland annat en bild på min jamaicaflagga.
Jag tar inte bilder mitt bland folk. Jag tycker med det är lustigt när folk går ute och tar en massa bilder på sig själv eller på mat de äter och sen postar det.
Tja. . Jag har det ganska bra i alla fall. Du då? .