Här är vi alla vänner.
@Alla: Hej! Tittar in. Hur har ni det?
@Alla: Hej! Tittar in. Hur har ni det?
Du känner mig tydligen rätt bra redan, fast du missade att jag även gillar trevliga kvinnor.
Fast jag gillar kompisar också förstås då jag är social av mig.
Jag kör med shorts än, så sommaren får inte vara slut än.
Nja, jag lyssnar hellre än skriver. Ska jag skriva så får det nog bli i form av dikt.
Det är fortfarande semester, finns mörka moln på himmelen men solen jobbar hårt för att vinna övertag! HEJA SOLEN
Bra här, solen lyser och jag har ett par kalla i kylen! Inte mycket som saknas för att det skulle vara perfekt!
Tjejen, du är ju rolig.
Coronasakrad kram, virituell kram via nätet är coronasäkrad.
Bra du läser inläggen så bra, jag har bra kompisar som är både killar och tjejer, romanser eller så är det bara tjejer som gäller.
Jag har ingen kjol, om jag skaffar en ska den då vara lång eller kort?
Nej, skriver inte poesi, har inte fallit för det riktigt men jag har börjat gilla ord på ett sätt som jag inte gjort förut. Kanske ska testa.
Jag är nog som din katt, gillar glädje, kärlek och bus. Härlig kombo.
Bara må sådär, skickar en kram med värme. Inte kul att må sådär. Själv är det toppen, har haft några riktigt bra dagar.
Blev inga shots, inga öl heller, fick bli et glas vin. Hade gärna skålat med någon bara!
Den fjärde kopp kaffe är ett faktum!
Jag har insett att jag gärna skulle hitta någon kvinna att umgås lite med, har ni tips på hur man får första kontakten. Jag tror jag har bra förutsättningar då jag tycker om att prata med folk, även ha ögonkontakt.
I'm back.
Kunde inte hålla mig borta, haha.
Jag är aktiv och är i uppfattningen att jag är social.
Just onlinegrupper får jag jobba lite med, inte där jag verkar.
Den var bra, får testa den!
tack