Inlägg från: Anonym (Old) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Old)

Här är vi alla vänner.

Är så ledsen idag. Någon som har något glädjande att berätta? ❤️ Behöver komma ur min sorgsna sinnesstämning.

• Anonym (Old)
    Eurydike skrev 2024-05-27 19:54:11 följande:
    Vad synd att du är så ledsen! Hoppas du mår bättre snart och här ska du få en glädjande nyhet. Efter att min pappa gick bort så valde jag att omplacera hans hund. Den nya familjen skickar ofta bilder på hur bra hon har det nu och jag kan se att hon verkligen trivs. Hon har fått en hundkompis och en trädgård att springa omkring i 🐶❤️
    Tack ❤️ en sån fin historia. Mina föräldrar hade också hund.
  • Anonym (Old)
    Eurydike skrev 2024-05-29 00:38:19 följande:
    Varsågod! ❤️ Ja, då kan du säkert föreställa dig vilken lättnad det var att det slutade så lyckligt 🥹
    Ja, verkligen. Är själv djurmänniska. En av flera tunga saker att hantera just nu är förlusten av ett älskat djur.
  • Anonym (Old)
    fultextad användarhandbok skrev 2024-05-27 21:25:11 följande:
    Kanske är ledsamhet glädjens avigsida. Glädjen och ron är potentialer inom dig. Låt blicken vila still en stund, finn stöd i ordlöst varande. Luta dig tillbaka i evighetens nu. Så småningom kommer nog de nämnda potentialerna att slå ut, som frön som får vatten, näring och sol. Kanske redan i morgon. Lycka till dig.
    Tänkvärt ❤️ Det är väl det klassiska, efter regn kommer solsken. Har bara så mycket tråkigt att hantera just nu samtidigt.
  • Anonym (Old)
    Freddie K skrev 2024-05-27 12:36:03 följande:
    Varför så moloken?
    Många tråkigheter som lagt sig på rad just nu. Man får bara hantera det. Tack för ditt inlägg ❤️
  • Anonym (Old)
    Eurydike skrev 2024-05-30 22:06:59 följande:
    Då förstår jag verkligen att du är ledsen 😢 Jag har tagit det oerhört hårt när mina djur har dött. Synd att djur (ofta) lever så kort jämfört med människor 🖤🐾
    Ja, djurens liv är korta. Man får tyvärr bara ta det. Älskar djuren och blir väldigt fäst vid dom.

Idag är det sol och vackert väder och jag tänker vara ute hela dagen ☀️ Det mår jag bra av. Ha en fin dag alla ❤️❤️❤️
Svar på tråden Här är vi alla vänner.