Här är vi alla vänner.
Åh, vad rolig tråd =)
Åh, vad rolig tråd =)
Tack. . Slå dig ner och känn dig som hemma. .
Ibland känns det som att jag är född på fel ö och skulle varit född på Jamaica istället.
Bara lite morgontankar.
Nu har jag varit ute en stund. Har varit hos mamma. Vi käkade lite. Det var trevligt. .
Jo här i Göteborg är det fint väder. Solen skiner och det är ganska varmt. .
Det är inte lika mycket folk under rusningstrafiken som det brukar vara. Man märker att mycket har stängt igen delvis.
Nej jag har inga barn, men jag har en Torsten. .-).
Nu är ju Torsten min dammråtta. (Borde ha varit tydlig med det.) Vi har känt varandra i 15 år, drygt.
Nej, men allvarligt. Det här med familj är inte riktigt min grej. Jag kör hellre solo. .
Haha ni är ju för goa!
Allmän fråga till kompisarna i tråden; är ni extra uppmärksamma på skumma trådar och inlägg i dessa tider?
Idag är jag väldigt trött, jobbar och sliter mer än jag behöver sen har min vän väldigt jobbigt på arbetet. Jag ältar på det , ganska jobbigt faktiskt.
Det tar mig lite för vi känner varandra så bra. Vill bara blanda mig i men kan inte , jag tror att hon måste lösa det själv. På nått sätt? Eller får jag blanda mig i? Hur mkt i såfall?
Hennes arbetsgivare betalar inte OB tillägg under helger eller efter en viss klocklag. Hennes kollega hade berättat det att hon inte får som hon ska. Personalen är sönderstressade, deras chef , skäller, gnäller,
Tydligen så arbetar dem två och två när chefen arbetar med sin medarbetare så gör dem allt han pratar bara i telefon och står i kassan och smörar för kunderna (handeln)
Enligt henne har folk sjukanmält sig.
Är det ngt man kan göra? Tips, ?