Inlägg från: Anonym (Frustrerad kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frustrerad kvinna)

Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?

Kristalltjur skrev 2020-03-13 13:17:01 följande:

Alla är väl olika, både och män och kvinnor. En del gillar oralt, andra analt osv. Jag har för egen del svårt att förstå hur man INTE kan gilla oralsex, men som sagt alla har sina preferenser. För min del får samlaget gärna hålla på ett tag och, och det behöver inte vara lika intensivt hela tiden. Penetration, oralsex, smekningar, helst minst tre olika ställningar, långsamt/snabbt osv. Men det betyder inte att en snabbis inte kan vara på sin plats ibland, det beror ju på hur mycket tid man har också ...

Obs, jag gillar oralsex men inte som "huvudnummer". Skönt oralsex som förspel och teaser är ljuvligt men det får inte vara huvudfokuset.
    eriknilsson1987 skrev 2020-03-13 23:54:27 följande:

Hmm det låter som att du träffar fel män. Jag tror helt klart att det finns män där ute som kan ge dig precis vad du vill ha.

Ja frågan är bara hur jag hittar en sån. De jag träffat hittills har ju liksom bedyrat att de är så men inte varit i närheten av rätt .... Jag tänker ju inte ligga mig igenom bekantskapskretsen precis...
    Anonym (Hem igen) skrev 2020-03-14 10:16:10 följande:

Det borde inte vara ett problem för dig, som kvinna, att hitta rätt man. Det finns massor av män därute som mer än gärna penetrerar dig länge och väl. Sök och sålla på t ex BC och andra liknande kontaktförmedlingar. Var tydlig med hur du vill ha det i sängen redan från början. ????

Bc håller jag mig ifrån, det är ju ändå en riktig partner jag vill ha men han måste ju kunna knulla. Jag är övertydlig med vad jag vill ha redan från början och de bedyrar att de kan prestera men icke...
    Anonym (Man, 40) skrev 2020-03-16 10:16:06 följande:

Intressant tråd för en nybliven singel som jag.

Så hur ska man göra (med er som inte är så jätteförtjusta i att få oralsex)? Slicka tills ni blir blöta och sen sätta på? Skippa slickandet helt?

Jag gillar dock när kvinnan suger mig innan vi knullar och då känns det ju lite konstigt att inte göra samma sak. Det enklaste är väl att försöka kommunicera helt enkelt. Tycker man att det räcker med något får man säga till...

Som jag poängterar flera gånger. Jag älskar oralsex men det får inte bli slickmaraton i jakt på flest orgssmer och så är samlaget över på tre sekunder för att han hållet sig för länge...

Kommunikation och att man fattar att gränsen är nådd vid en viss tid.

Att jag kommer fler gånger handlar i mitt fall om att jag är frustrerad och vill knulla, inte att jag vill ha ännu mer tunga.
    Anonym (kanske flera förklaringar) skrev 2020-04-03 16:54:26 följande:

Oavsett vad männen gör får de kritik.

De kan inte veta att du är en kvnna som vill ha penetration sex om du inte sagt något, speciellt med tanke på att hur rapporteringen i media är om kvinnors njutning.

Om du läst alla mina svar så ser du att jag klart och tydligt bokstavligen och ordagrant talar om att jag vill knulla. Att det är en kuk jag vill ha och inte en tunga. Alla säger att de fattar precis men icke... Jag kan ibland vid enstaka tillfällen få ett råknull men de är lätträknade på ena handens fingrar. Och då tar jag gärna initiativ själv och styr sexet... Men lik förbannat slutar det med massa oralsex och jag tröttnar...

Eftersom jag är en kvinna som verkligen gillar oralsex så kan det nog vara det männen hör och fokuserar på och liksom struntar i resten... De av mina väninnor som avskyr oralsex har nästan aldrig detta problem utan berättar gärna om långa samlag och fokus på just uthålligheten på samlaget.

Så alltså ska jag rynka på näsan åt oralsex och ljuga för att få det jag vill ha...?

EA83 skrev 2020-04-03 22:53:53 följande:

Om du gillar oralsex också och stönar och kommer av det, så kan vi tro att det är så du vill ha det under hela övningen.

Du måste istället vara verbal och ärlig: ?grymt slickat men nu vill jag ha din kuk tills jag säger att jag fått nog? eller ?tack, knulla mig nu tills jag säger att du får komma?

Kan lova att han fattar.

Kan lova att de jag träffat hittills inte fattar... Fyra juck senare måste de sluta annars kommer dom och vips är de där med tungan igen... En stund senare är det fyra juck igen och så kommer de... Och så var det över.
    EA83 skrev 2020-04-03 23:53:11 följande:

Då förstår jag det som att du i vart fall är tydlig med att du vill bli penetrerand.

Jag tror att du träffar fel män helt enkelt?

Du kanske är blessed men en enormt skön och tight fitta? Du kanske utstrålar en dominans eller annan aura som får männen att bli för kåta?

Hur som helst så borde de köra in två fingrar i dig och Mata på om de känner att de är nära.

Den som kan exploderar över dig, switchar till fingrar, och sen kör en andra omgång utan nån egentlig paus.

Har du nån gång fått höra att du är exceptionellt skön?

Jag vill inte ha fingrar, jag vill ha kuk. Och någon som kan prestera mer än 4 minuter utan att komma. Jag vill ha det tekniska passionerade sexet, när man är kåt bara av varandras närvaro och inget annat än att knulla är det viktiga. Det djuriska sexet där hungriga kyssar är allt förspel som behövs och man är på gränsen till hårdhänt när man knullar för att man är så jävla kåt. Och man blir bedövad av kåtheten så man kan hålla sig lite längre.

Har upplevt det på riktigt flera gånger med en kk för flera år sedan så jag vet att det existerar. Men det är tydligen svårt att hitta en sån man igen.
    Anonym (Man) skrev 2020-04-05 08:33:43 följande:

Det finns säkert män som kan knulla dig länge men jag känner igen din beskrivning på 4 minuter, jag är en sådan de flesta gångerna jag har sex, det går liksom inte att undvika. Och får man i sin paus, för att inte komma, gå ner och slicka eller fingra kvinnan är det ju svårt också.

Men till dig, har du testat med två, eller flera män samtidigt? Typ gangbang? Då finns alltid någon på tur och mannen får återhämta sig när den andra mannen tar över och knullar.

Nej den sortens sex är inte min grej. Jag vill ha sex med en man endast.
    Pinotage skrev 2020-04-05 09:29:30 följande:

En fråga till TS - jag har följt tråden med intresse och är lite förvånad att dina män som du träffar kommer så snabbt. Jag är 50 och har senare år haft svårt att komma överhuvudtaget, kan i princip köra på hur länge som helst. De kvinnor jag har haft sex med tar illa vid sig när jag inte kommer och tycker att dom ör otillräckliga, fast jag förklarar att det beror på mig.

Är det viktigt för dig att mannen kommer eller spelar det ingen roll?

Ja för mig är det viktigt att båda kommer.

Jag har haft sex med en man som inte kom och hans prestation kunde variera från gång till gång. Ibland kunde han hålla på länge, ibland brydde han sig inte ens om att penetrera utan körde på fingrar och tunga. Och jag blev sjukt frustrerad. Det blev ett antiklimax som sårade. Allra helst när han faktiskt kunde göra något åt saken (vi pratade om det många gånger och han förstod att det fanns möjlighet att få hjälp) men hans inställning var att "man kan ju göra så mycket annat" än just specifikt knulla. Och den logiken funkade inte på mig. Det sårade. För mig är halva min orgasm hans orgasm. Jag njuter när han njuter lika mycket. Att han gav mig tre orgasmer på rad med fingrar var frustrerande när det blev nån slags kompensation för att han inte knullar. Det funkade inte. Jag blev ledsen.

En klassisk vinballe som inte funkar en kväll efter lite för mycket alkohol har jag inga problem med för han kan ju fixa det vid andra tillfällen. Såna grejer är jag väldigt chill med och garvar bara. Shit happens.
    Anonym (Roligt) skrev 2020-05-08 23:02:45 följande:

Jag tror TS inte haft/provat så många som hon påstår och är lite butter över att hon inte får de män hon egentligen vill ha.

Så sällsynt är det inte med män som kan knulla.

43 stycken på 25 år.. Varav 15 års äktenskap... You do The math...
    Anonym (Cellprov) skrev 2020-05-09 13:17:16 följande:

Har du har sex med 43 män? ! Herrejösses! Jag vågar ej eller vill med tanke på eventuellt rykte...

Hur läser du egentligen? Förlorade oskuld vid 14 år och är nu 43 år. Under dessa år har jag alltså haft sex med 43 män. Då får du räkna ut snittet själv hur många det är.
    Anonym (Roligt) skrev 2020-05-26 09:30:12 följande:

Ska jag utgå ifrån att du varit trogen?

Men det intressanta är väl hur många du provkört efter din separation, och inte hur du låg runt innan ditt förhållande?

Och frågan tror jag främst handlar om ifall du är snygg och välbevarad nog att få de män du vill ha.

Självsäkerhet och självkännedom verkar finnas där, men vet inte om jag även får en vibb av attityd...?

Jag får de män jag vill ha ja. Det har aldrig varit ett problem.

4 män efter separationen sen gav jag upp...
Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?