Pinotage skrev 2020-04-05 09:29:30 följande:
En fråga till TS - jag har följt tråden med intresse och är lite förvånad att dina män som du träffar kommer så snabbt. Jag är 50 och har senare år haft svårt att komma överhuvudtaget, kan i princip köra på hur länge som helst. De kvinnor jag har haft sex med tar illa vid sig när jag inte kommer och tycker att dom ör otillräckliga, fast jag förklarar att det beror på mig.
Är det viktigt för dig att mannen kommer eller spelar det ingen roll?
Ja för mig är det viktigt att båda kommer.
Jag har haft sex med en man som inte kom och hans prestation kunde variera från gång till gång. Ibland kunde han hålla på länge, ibland brydde han sig inte ens om att penetrera utan körde på fingrar och tunga. Och jag blev sjukt frustrerad. Det blev ett antiklimax som sårade. Allra helst när han faktiskt kunde göra något åt saken (vi pratade om det många gånger och han förstod att det fanns möjlighet att få hjälp) men hans inställning var att "man kan ju göra så mycket annat" än just specifikt knulla. Och den logiken funkade inte på mig. Det sårade. För mig är halva min orgasm hans orgasm. Jag njuter när han njuter lika mycket. Att han gav mig tre orgasmer på rad med fingrar var frustrerande när det blev nån slags kompensation för att han inte knullar. Det funkade inte. Jag blev ledsen.
En klassisk vinballe som inte funkar en kväll efter lite för mycket alkohol har jag inga problem med för han kan ju fixa det vid andra tillfällen. Såna grejer är jag väldigt chill med och garvar bara. Shit happens.