Inlägg från: Anonym (Svettigt sex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svettigt sex)

Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?

Intressant inlägg i debatten. Själv 60-talist och uppvuxen i en progressiv miljö där just detta predikades, att kvinnor inte får ut nåt av penetration. Min första fru uttryckte väl inte nåt särskilt i den vägen. Hon fick sällan orgasm av rent samlag utan det var oftast genom att hon smekte sig själv, att hon fick oralsex eller att jag smekte henne.

Men när vi skildes runt 1990 och jag kastade mig ut i dejtingsvängen och hade sex med ett antal olika kvinnor i 45-60-årsåldern så blev det allt tydligare att det vara vanligt att kvinnor gillade just själva knullandet väldigt mycket och att man satte på dem rejält. Som tur är har jag inga problem att hänga med på det eftersom jag - iofs inte omskuren - men ändå inte har så lätt att komma snabbt, så jag klarar av att dunka på ordentligt, och låta det pågå en stund, utan själv komma. Då fick jag också uppleva hur förvånansvärt hög andel av dessa kvinnor fick vaginalorgasm, nåt som jag nästan bara trodde existerade i porrfilmsproducenternas fantasi.

Sen dess har jag levt med detta, heta knull, varvade med lagom mycket oralsex, och bara gillat det! Det var ju en vinst även för mig!

Så jag är inte så förvånad över TS åsikt, att man aldrig ska förakta ett riktigt svettigt knull!

• Anonym (Svettigt sex)
    Anonym (Lovlie) skrev 2020-03-12 06:01:52 följande:

Har en teori om att de tänder på att slicka? Men jag vet inte.

Absolut! Det är tändande att slicka fitta. På samma sätt som det finns många kvinnor som tänder på att suga kuk. Inget konstigt med det.
    Anonym (Lovlie) skrev 2020-03-12 06:01:52 följande:

Hittade en snubbe som kan det där med att slicka. Alla män hävdar att de är världsbäst på det, men av 30 ligg är nog den här den första som faktiskt kunde göra det skönt för mig med tungan. Upplever ofta att jag uttrycker att jag inte gillar oralsex, men då får jag alltid höra att jag inte blivit slickad av rätt person.

Naturligtvis är olika killar olika bra på att slicka. Har man bara porrfilm som referens så lär man aldrig bli bra på det.
  • Anonym (Svettigt sex)
    Anonym (Earl-y) skrev 2020-03-13 08:33:52 följande:

En annan sak som också funkar för mig är 3 dagarsregeln. Aldrig mer än 3 dagar mellan utlösning. Då blir jag alldeles för känslig och kommer också för snabbt.

Håller mig också till 3-dagarsregeln, fast tvärtom: Aldrig mindre än 3 dagar mellan utlösningarna, annars är det inte så skönt.
  • Anonym (Svettigt sex)
    Kristalltjur skrev 2020-03-13 13:17:01 följande:

Alla är väl olika, både och män och kvinnor. En del gillar oralt, andra analt osv. Jag har för egen del svårt att förstå hur man INTE kan gilla oralsex, men som sagt alla har sina preferenser. För min del får samlaget gärna hålla på ett tag och, och det behöver inte vara lika intensivt hela tiden. Penetration, oralsex, smekningar, helst minst tre olika ställningar, långsamt/snabbt osv. Men det betyder inte att en snabbis inte kan vara på sin plats ibland, det beror ju på hur mycket tid man har också ...

Skriver under på vart enda ord!
  • Anonym (Svettigt sex)
    Mandel skrev 2020-03-17 09:37:53 följande:

Svenska ordet lagom passar det mesta. 
    Var så klart även avtändande med oviljan/oförståndet till att göra något åt ölmagen och även om jag sa det rakt ut att den var avtändande så fanns ingen som helst vilja att göra något åt det.
    Han var ju nöjd...

Så nu som singel och i dejtingsvängen får jag smått panik och skäms över mig själv när jag är ytliga och ratar dejter efter att jag träffat dem och de har fluffig mage. 
    Man behöver inte vara pinnsmal eller ha sex-pack, men det där mjuka fluffet får mig att springa åt andra hållet!
    Sedan som en killkompis säger så är det så intressant med folks profiler på dejtingsidor. De skriver typ kroppsform normal och så har de minst 10kgs övervikt...

10 kg övervikt är det nya normala. Flört
Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?