Inlägg från: Anonym (Neil) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Neil)

Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?

Anonym (Em) skrev 2020-03-11 18:41:28 följande:

Vi pratade faktiskt om detta på jobbet för några dagar sen. Dock inte som något negativt, utan som en jäkligt positiv grej att killar slickar mer. När jag var yngre var det lixom ingen grej, det var väldigt få killar som ville slicka. Nu verkar det ha blivit en självklar grej! Skitbra ju! Har dock inte råkat ut för nån kille som inte orkar knulla efter, jag brukar få bägge två :)

När jag jobbade i vården så pratade vi aldrig om sex på jobbet. 
    Synd. Kunde blivit intressanta samtal då jag ofta var ensam med en massa kvinnor.
  • Anonym (Neil)
    Anonym (Neil) skrev 2020-03-11 21:43:49 följande:
    När jag jobbade i vården så pratade vi aldrig om sex på jobbet. 
    Synd. Kunde blivit intressanta samtal då jag ofta var ensam med en massa kvinnor.
    För övrigt så var det flera av kvinnorna där jag gärna skulle ha satt på.
  • Anonym (Neil)

Frustrerande.
    Kvinnan är kåt och vill bli uppfylld.
    Det enda hon får i sig är en liten tungspets.

• Anonym (Neil)
    Mandel skrev 2020-03-13 08:56:44 följande:

Sällar mig till skaran av kvinnor som vill ha penetrerande sex. Och då med äkta vara och inte en massa leksaker!
    Vill inte heller att någon annan fingrar på klitoris under själva samlaget utan det sköter jag själv om jag vill det.
    Sedan om det är missionären, bakifrån, ridande eller vad som är strunt samma då variation förnöjer.

Det är alltså inte så dumt med enkelspåriga män som vill sätta på?
Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?