Inlägg från: Anonym (Alice) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alice)

Så förbaskat snuskigt och av tändande?

Anonym (Snusk) skrev 2020-03-10 22:12:14 följande:

Hur kan du lita på att dessa KK bara har dig?

Nu brukar jag varken Liberté eller någon som har KKs, men inte brukar det spela någon roll om man är exklusiv till sin KK? Det är ju inget förhållande, så jag skulle inte förvänta mig att en KK är trogen mig, om man säger så...
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-10 21:33:07 följande:

Har varit medlem på en vad jag annars känner är en bra dejtingsite.

Efter långa perioder av skrivande fram och tillbaka med många välutbildade bra medelåldersmän har det visat sig att många utav de har KK men söker en något seriöst med ny tjej.

Det hela känns så avtändande att veta och snuskigt.

Visste ni att det är vanligt att män så kallade singel män på dessa sajter redan har någon?

Det enda jag skulle störa mig på är väl att dessa män berättar att de har en KK. Det är väl knappast relevant, så länge de avslutar det om de inleder en seriös relation? Personligen hade jag väl helst velat att sånt redan var avslutat om de faktiskt börjat söka efter en partner, men tycker inte att man kan kräva att sånt ska vara avslutat innan man ens träffats.
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-11 15:01:31 följande:

Jag ser kk som billigt och ?red district? aktigt .,,

Fast alltså, det är ju milsvida skillnader mellan casual sex som sker i 100% samtycke och prostitution? Fine att en kk inte är för dig, men du får väl skärpa dig lite. 
Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?