Inlägg från: Anonym (Snusk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snusk)

Så förbaskat snuskigt och av tändande?

Har varit medlem på en vad jag annars känner är en bra dejtingsite.

Efter långa perioder av skrivande fram och tillbaka med många välutbildade bra medelåldersmän har det visat sig att många utav de har KK men söker en något seriöst med ny tjej.

Det hela känns så avtändande att veta och snuskigt.

Visste ni att det är vanligt att män så kallade singel män på dessa sajter redan har någon?

• Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (T) skrev 2020-03-10 21:41:01 följande:

Håller med. För mig är det avtändande när någon är i "search-mode" och "knull-mode" med någon gammal flamma samtidigt.

Som att så kallade singelmännen söker dubbel bekräftelse.

Räcker inte då deras KK tycker man ju
  • Anonym (Snusk)

Det sjuka är att en man bor inte ens i Sverige men har registrerat sig att han bor i Stockholm då han besöker sitt företags kontor här ibland..

Men bor egentligen i annat land i Europa. Utländsk man. Helt sjukt! Får man göra så?

• Anonym (Snusk)
    Liberté skrev 2020-03-10 22:06:16 följande:

Förstår inte riktigt vad som är problemet här... Har själv sedan jag varit 15 år alltid haft minst ett kk om jag varit singel.

Tror de flesta av mina vänner haft detsamma.

Känner man inte för att jaga ONS under tiden man är singel så är det perfekt.

Går man på dejt med någon så slipper man bli intresserad för att man är småkåt istället för något mer seriöst.

Skaffar man själv eller ens kk en partner så lägger man relationen på is och fokuserar på sina partner, är väl inte konstigare än så ?

Hur kan du lita på att dessa KK bara har dig?
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (Alice) skrev 2020-03-10 22:28:10 följande:

Nu brukar jag varken Liberté eller någon som har KKs, men inte brukar det spela någon roll om man är exklusiv till sin KK? Det är ju inget förhållande, så jag skulle inte förvänta mig att en KK är trogen mig, om man säger så...

Snusk a la snusk ja med andra ord.
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (Alice) skrev 2020-03-10 22:31:13 följande:

Det enda jag skulle störa mig på är väl att dessa män berättar att de har en KK. Det är väl knappast relevant, så länge de avslutar det om de inleder en seriös relation? Personligen hade jag väl helst velat att sånt redan var avslutat om de faktiskt börjat söka efter en partner, men tycker inte att man kan kräva att sånt ska vara avslutat innan man ens träffats.

Snacka om att virus och skit smittar som pesten i detta samhälle.
  • Anonym (Snusk)
    smulpaj01 skrev 2020-03-11 04:29:18 följande:

Det är ganska ärligt ändå, jämfört med dem som säger att de letar något seriöst och försöker få dig att tro det. Nej, dessa killar vill bara ha nya/fler objekt att ligga med, lite omväxling helt enkelt.

En av de han skriver på sin dejtingprofil att han söker något långsiktigt men verkar ha kk i verkligheten och bor inte ens i Sverige utan är här 3 ggr i halvåret i jobbärenden. Kan inte ens svenska.
  • Anonym (Snusk)

Jag ser kk som billigt och ?red district? aktigt .,,

• Anonym (Snusk)
    Anonym (Alice) skrev 2020-03-11 15:26:30 följande:

Fast alltså, det är ju milsvida skillnader mellan casual sex som sker i 100% samtycke och prostitution? Fine att en kk inte är för dig, men du får väl skärpa dig lite. 

Billigt sätt iallafall att leva dvs ha en kk.

Sex utan att vara i äktenskap/samborelation är billigt.
  • Anonym (Snusk)
    Tukt skrev 2020-03-11 19:04:58 följande:

Att ha en så kallad KK är en del av vår nya relationskarta. Långt från alla, men många löser sina behov av närhet och sex på just det sättet. Det är helt enkelt en del i samhällsutvecklingen.

Har man problem med det, kanske man ska fundera på att även dejtingsajter är en del av detta nya.

Ta ett steg tillbaks och försök se helheten, är mitt råd.

Då är samhället numer helfel. Sex utan kärlek är helt utanför kristendomen och gör problem för mänskliga hjärnan.

Vi är ej skapade att leva lösaktigt.

Ett mänskligt behov med att få orgasm men det gör man själv genom att onanera.
  • Anonym (Snusk)
    Tukt skrev 2020-03-11 19:04:58 följande:

Att ha en så kallad KK är en del av vår nya relationskarta. Långt från alla, men många löser sina behov av närhet och sex på just det sättet. Det är helt enkelt en del i samhällsutvecklingen.

Har man problem med det, kanske man ska fundera på att även dejtingsajter är en del av detta nya.

Ta ett steg tillbaks och försök se helheten, är mitt råd.

Då är samhället numer helfel. Sex utan kärlek är helt utanför kristendomen och gör problem för mänskliga hjärnan.

Vi är ej skapade att leva lösaktigt.

Ett mänskligt behov med att få orgasm men det gör man själv genom att onanera.
  • Anonym (Snusk)
    Anonym (kyrkan) skrev 2020-03-11 20:16:09 följande:

Det är nog bättre att du letar en partner i kyrkliga sammanhang än på Happy Pancake. Tror inte du kommer hitta många där som delar din åsikt.

Trodde Happy Pancake var seriöst men visat sig ju att många där bara egentligen vill ha någon tillfällig då många är upptagna med karriärer och träning.
  • Anonym (Snusk)

Det är nog bättre att du letar en partner i kyrkliga sammanhang än på Happy Pancake. Tror inte du kommer hitta många där som delar din åsikt.

Trodde Happy Pancake var seriöst men visat sig ju att många där bara egentligen vill ha någon tillfällig då många är upptagna med karriärer och träning.
  • Anonym (Snusk)

• Anonym (Snusk)

• Anonym (Snusk)

• Anonym (Snusk)

Kan någon svara mig: Prinsessan Diana var gift med ja kanske långt ifrån ett ideal till make.

Hon hade då flera älskare under äktenskapet.

Hur lyckades Prinsessan aldrig få känslor för sina älskare?

Eller fick hon det då hon såg olycklig ut på bilder...

Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?