• KKarate

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Anonym (Old) skrev 2020-03-10 15:22:00 följande:
    Ur filmen The Upside of Anger:

Who should I sleep with, Terry? Women like you? Your age? My age? I don't. You know why? 'Cause younger women are *nice*. You take them out, and they're actually grateful. "Oh look, a steak. Yummy." You go for a walk after dinner, the air smells nice, they say, "Thank you. This was *nice*. This was *fun*. You're *funny*. Tee-hee-hee." What should I do, Terry? Settle down and marry some pissed-off thing like you? I'd rather have someone come over and do *dental* work, *every day*, from my backside, up... through my *ass*!
    HAha så sant så sant.
  • KKarate
    Anonym (Varför tjugo år yngre?) skrev 2020-03-10 15:55:55 följande:
    De unga tjejerna får då äldre män efter några år med hängandes pung kulor. Inte så sexigt..roligare för männen istället med fräsch ung fru..
    Ja men hängande pungkulor kan man avla friska barn i hög ålder. Gamla äggstockar (kvinnor över 33år) = sjuka barn, alternativt inga barn.
  • KKarate
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 16:21:15 följande:
    Håller med, även unga killar tycker det är tragiskt med gubbar som raggar på unga tjejer. Jag och mina vänner tyckte iaf det när gubbar raggade på våra tjejkompisar.
    Ja för ålder är något extremt viktigt när man dejtar. ... Zzzzzz. Gäsp.

Skitviktigt. Jag har döttrar och skulle dessa dejta 20 år äldre män skulle jag inte alls ha något emot det sålänge det är kvalité på männen. Mitt krav på dem är att de ska skaffa kvalitativa män och de är helt införstådda med det.

Ni andra får göra med era barn som ni känner passar er. Bryr mig inte.
  • KKarate

Förstår egentligen inte vad kvinnor har med mäns preferenser att göra.

• KKarate
    Anonym (Feminin) skrev 2020-12-26 12:28:26 följande:
    Det här med mäns sexuella marknadsvärde, det är nog bara något som män själv tror/hoppas. Jag är liksom kvinna själv och har många väninnor. Jag har aldrig tänkt på äldre män som mer attraktiva än jämnåriga (varken när jag var 20, 25, 30, 35 osv) och ingen av mina vänner har heller sett tjusningen i det genom åren.
    Tror detta är ytterst få män som har den "gåvan" eller vad ni nu vill kalla det, att de drar till sig kvinnor i mkt yngre åldrar.

Det du skriver om kapital och IQ, för mig är det viktigare än en fast och hård kropp. Jag vill ha någon som ligger på samma nivå. Missförstå mig inte, jag är inte ute efter någon annans pengar, jag har mina egna. En lastbilschaffis kan säkert vara attraktiv och trevlig, men när förälskelsen lagt sig tror jag inte att vi då har så mkt gemensamt. I längden tror jag ett förhållande fungerar bättre om man ligger någorlunda på samma nivå i ambitioner, intelligens och mål. Iom det, så stirrar jag mig inte blind på åldern i dejting, men precis som med pengarna, jobbet, värderingar mm så har jag svårt o tro att jag skulle ha något gemensamt med en 20åring. Han har säkert en skön o hård kuk och kropp, men that's it! Attraktion för mig är bra mkt mer än bara en kuk och kropp, det sitter i hjärnan.

Sen vaddå sexuellt marknadsvärde...? Män som är 40+ kan sällan prestera lika bra som en yngre man. Som kvinna 40+ så verkar jag ha högt sexuellt marknadsvärde i åldrarna 25-35 då dessa män verkar gilla erfarenhet o har upptänk att kvinnor blommar ut sexuellt senare. Fattar bara inte varför det ska vara så ojämnt. Vill ju finna den där bästa vännen där alla delar klickar. Sex utan känslor är rätt tråkigt.
    Det är det, du fokar på sexet samtidigt som du inte förstår att sexuellt marknadsvärde egentligen inte bara har med sex att göra. Män är intelligentare än kvinnor och nästan alltid roligare/mer humoristiska och mer allmänt kompetenta och därtill behåller sin fertilitet i högre ålder. Det har inte bara med sexet att göra. Visst stämmer det att män är uthålligare i sängen när de är yngre. Men nu är det så det fungerar och det är väl inte så mycket att göra åt det. Yngre kvinnor har högre sexuellt marknadsvärde än yngre män och äldre män har högre sexuellt marknadsvärde än äldre kvinnor. Deal with it. Cool
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?