• Anonym (Blä)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Fick ett trevligt meddelande från en jämngammal man häromdagen. Gick in och läste hans profil och hans önskade åldersspann på kvinna var 18-30 år (vi är båda 45 år). 1. Varför i helvete skriver han till mig? 2. Vem fan vill dejta/knulla en man som trånar efter tjejer i hans dotters ålder? Blockade honom direkt.

• Anonym (Blä)
    Anonym (Sunt) skrev 2020-03-10 18:49:32 följande:

Jepp ibland så får man ta det som bjuds så visst creepy

Nej jag tar inte vad som bjuds. Då är jag hellre själv. Vem fan vill knulla en man som springer efter tjejer i sin dotters ålder? Block block!

Finns många normala män som söker kvinnor i sin egen ålder, varför skulle jag nöja mig med en sån som du?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Sunt) skrev 2020-03-10 19:21:48 följande:

Nja han har fixat barn med henne isf också sen kanske sagans slut blev som du vill

Inte många unga kvinnor vill skaffa barn med äldre män då risken att barnet får autism eller schizofreni ökar markant i och med att spermiekvalitén försämras.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (jepp) skrev 2020-03-10 20:55:59 följande:

Minst 50 % av äldre män som har problem med potensen blir botade om du slänger in en sexig yngre tjej. När gnälliga frugan med 15+ extra kilon på kroppen tar av sig ullaredstrosorna och låter brösten trilla ner till naveln, då är det inte lätt att övertala krigaren.

Ni är ju själva sååå attraktiva med era hängbukar och flintskallar
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?